سانه: اگر منچسترسیتی قهرمان اروپا گردد، حسرت نمی خورم، به یک تجربه جدید احتیاج داشتم

به گزارش مجله وبلاگ فروش، مهاجم آلمانی سابق تیم فوتبال منچسترسیتی می گوید از پیوستن به بایرن مونیخ در حالی که تیم سابقش شانس قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را دارد، پشیمان نیست.

سانه: اگر منچسترسیتی قهرمان اروپا گردد، حسرت نمی خورم، به یک تجربه جدید احتیاج داشتم

با ما سفر کنید و با تور ترکیبی اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، لروی سانه که روز سوم جولای با قراردادی 55 میلیون پوندی به صورت رسمی از منچسترسیتی به بایرن مونیخ پیوست می گوید که اگر هم تیمی های سابقش در لیگ قهرمانان اروپا قهرمان شوند، او حسرت نماندن در کنار آنها را نخواهد خورد.

سیتی خیلی کوشش کرد که سانه را با تمدید قراردادش در استادیوم اتحاد نگه دارد اما او ترجیح داد که حتی پیش از سرانجام فصل تیم تحت راهنمایی پپ گواردیولا را ترک کند. او که حتی با بایرن مونیخ هم نمی تواند در مراحل باقی مانده از فصل جدید لیگ قهرمانان شرکت کند در حالی سیتی را ترک کرد که این تیم شانس زیادی برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان دارد و به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی در این رقابت ها شناخته می گردد.

سانه در پاسخ به این سؤال که آیا در صورت قهرمانی سیتی در اروپا حسرت نماندن در این تیم را خواهد خورد گفت: به تصمیمی که گرفتم خوب فکر کردم و می دانم که سیتی شانس قهرمانی در لیگ قهرمانان را دارد. در هر حال من این تصمیم را گرفته ام و با آن راحت هستم. اگر سیتی قهرمان گردد من برای این باشگاه و تمام دوستانی که در آنجا دارم خشنود خواهم شد اما به هرحال این هم شیوه ای بود که من سیتی را ترک کردم. اگر واقعاً سیتی قهرمان گردد، من فکر نمی کنم که خیلی حسرت بخورم چون این تصمیم را خودم گرفته ام نه هیچ شخص دیگری. نه گفتن به لیگ قهرمانان سخت بود. بازی در آن برای هر کسی یک رؤیا است اما به نظر خودم پیوستن به بایرن مونیخ برای من تصمیمی منطقی تر بود. می خواستم خانه ای جدید برای خودم پیدا کنم و به خوبی برای فصل آینده آماده شوم. همه می داند فصلی که گذشت چقدر برای من سخت بود.

سانه در پاسخ به سؤالی دیگر که در دوران 4 ساله حضورش در منچسترسیتی حسرت چیزی به دلش مانده است یا نه گفت: آن فصل هایی که عملکردمان بسیار خوب بود و مدعی قهرمانی در لیگ قهرمانان هم بودیم اما نتوانستیم قهرمان شویم، البته منظورم این نیست که حسرت نبردن لیگ قهرمانان با منچسترسیتی به دلم مانده است. من در سیتی لحظات و خاطرات خوب داشتم پس چیزی وجود ندارد که بتوانم بگویم برایم تبدیل به یک حسرت شده است. در سیتی، پپ گواردیولا بازی مرا را به سطحی کاملاً متفاوت ارتقا داد. من وقتی به سیتی آمدم فقط یک فصل به طور کامل در شالکه بازی نموده بودم و کلی جا برای پیشرفت داشتم. زیر نظر گواردیولا از هر نظر پیشرفت کردم، چه از نظر فنی، بازی منطقه ای و ... من بایرن مونیخ را انتخاب کردم چون احساس می کردم که باید تجربه ای جدید کسب کنم. تصمیمم هم هیچ ربطی به سیتی یا چیزی دیگر نداشت. نه بحث اشباع شدن از قهرمان بود و نه بی انگیزگی. این فقط یک تصمیم شخصی بود.

بازیکن جدید بایرن مونیخ پیراهن شماره 10 این تیم را می پوشد، پیراهنی که تا دو فصل پیش بر تن آرین روبن بود. او راجع به این موضوع هم گفت: روبن، برای بایرن مونیخ یک اسطوره است پس پوشیدن پیراهن او مسئولیت سنگینی است اما من با لذت به استقبال این مسئولیت می روم. من هم اهداف خاص خودم را دارم و می خواهم به آنها برسم.

آیا سانه شانس بایرن مونیخ را برای کسب جام های عظیم به خصوص لیگ قهرمانان بیشتر از منچسترسیتی دید آن را به ماندن در استادیوم اتحاد ترجیح داد. او در این باره گفت: مقایسه این دو تیم سخت است. آنها در لیگ های متفاوت با سبک بازی متفاوت هستند. جواب این سؤال زمانی معین می گردد که آنها روبه روی هم بازی نمایند. بعد از آن ما می توانیم درباره شان قضاوت کنیم.

سیتی و بایرن مونیخ در صورتی که تا مرحله نیمه نهایی صعود نمایند، با یکدیگر روبرو خواهند شد، هر چند در آن موقع سانه فقط می تواند به عنوان یک تماشاگر بازی را نظاره کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 6026

به "سانه: اگر منچسترسیتی قهرمان اروپا گردد، حسرت نمی خورم، به یک تجربه جدید احتیاج داشتم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سانه: اگر منچسترسیتی قهرمان اروپا گردد، حسرت نمی خورم، به یک تجربه جدید احتیاج داشتم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید