سرآسیایی: می دانیم بازی سختی داریم اما آماده رویارویی با پرسپولیس هستیم، دیدگاه های بسیار بزرگی برای حال و آینده داریم

به گزارش مجله وبلاگ فروش، مربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان به این نکته اذعان کرد که تیمش کار سختی در مصاف با پرسپولیس دارد، اما آماده این مسابقه هستند.

سرآسیایی: می دانیم بازی سختی داریم اما آماده رویارویی با پرسپولیس هستیم، دیدگاه های بسیار بزرگی برای حال و آینده داریم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، مجتبی سرآسیایی در نشست خبری پیش از ملاقات فردای تیمش با پرسپولیس گفت: پرسپولیس باشگاه و تیمی بزرگ است که از یک سرمربی صاحب سبک و کاربلد و بازیکنانی بزرگ و باکیفیت بهره می برد. گل گهر اما باشگاهی نوظهور در لیگ برتر، ولی صاحب ساختار و بسیار بزرگ است. یک سرمربی کاربلد، مجرب و صاحب نام داریم که امیدواریم با کوشش مضاعف و همدلی میان عوامل باشگاه، به نتیجه دلخواه خود برسیم تا بزرگی گل گهر را در فوتبال ایران در زمین مسابقه نشان بدهیم.

وی با بیان اینکه شاگردان قلعه نویی تمرینات خوبی را برای ملاقات با مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر پشت سر گذاشته اند، توضیح داد: با آنالیزی که از پرسپولیس داشتیم، کاملاً آماده این مسابقه هستیم و می دانیم بازی بسیار سختی داریم. خدا را شکر بازیکنان به درک بازی فردا و مسابقات لیگ برتر رسیده اند و می دانند علاوه بر مسائل تاکتیکی، فنی، فیزیکی و درگیری های داخل زمین، به تمرکز و هوشمندی بسیار بالایی احتیاج داریم تا پس از 90 دقیقه، به نتیجه دلخواه خود برسیم.

پس از طرح سؤالی در خصوص اظهارات مربی نساجی درباره ملاقات با گل گهر، قلیچ خانی مدیر رسانه ای تیم سیرجانی از خبرنگار فوق خواست تا سؤالات خود درباره ملاقات با پرسپولیس را مطرح نمایند.

مربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان در خصوص غایبان احتمالی این تیم مقابل پرسپولیس بیان نمود: تا الان که هنوز تمرین روز قبل از مسابقه ما شروع نشده است، بازیکنان ما در سلامت کامل بوده و آماده بازی هستند.

سرآسیایی در خصوص جذب بازیکن خارجی نو گفت: ما این بازیکن را دیده ایم و چند روزی با ما تمرین نموده است. او آماده است و در اولین فرصت برای تیم انجام وظیفه می نماید. کارهای این بازیکن صورت گرفته و باید ببینیم ITC او صادر می گردد تا مقابل پرسپولیس بازی کند یا خیر. این بازیکن در پُست های مهاجم و هافبک پشت مهاجم بازی می نماید و فکر می کنم ان شاءالله به بازی فردا می رسد.

قلیچ خانی درباره این موضوع اعلام کرد: جذب این بازیکن هنوز قطعی نشده است و هر زمان نهایی شد، آن را اعلام می کنیم. ما منتظر صدور ITC او هستیم که هنوز صادر نشده است. تا زمانی که کار نهایی نگردد، اعلام نمی کنیم.

مربی گل گهر سیرجان درباره هدف این باشگاه در لیگ بیست ویکم مطرح نمود: باشگاه گل گهر دیدگاه های بسیار بزرگی برای حال و آینده دارد. تیم هایی که قلعه نویی راهنمایی آنها را بر عهده دارد، حرف های زیادی برای گفتن دارند و مدعیان اصلی لیگ هستند. قطعاً سال جاری برنامه ریزی ما برای هدفی بزرگتر و ایجاد شرایطی بزرگ است. ان شاءالله از سال گذشته خیلی بهتر باشیم و اتفاق خیلی بزرگی را کنار هم رقم بزنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آذر 1400 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 15605

به "سرآسیایی: می دانیم بازی سختی داریم اما آماده رویارویی با پرسپولیس هستیم، دیدگاه های بسیار بزرگی برای حال و آینده داریم" امتیاز دهید

1 کاربر به "سرآسیایی: می دانیم بازی سختی داریم اما آماده رویارویی با پرسپولیس هستیم، دیدگاه های بسیار بزرگی برای حال و آینده داریم" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرآسیایی: می دانیم بازی سختی داریم اما آماده رویارویی با پرسپولیس هستیم، دیدگاه های بسیار بزرگی برای حال و آینده داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید