سرخوردگی کریسمسی نوجوان ها: در تمنای ایرپاد اپل بودند، اما مدل های ارزان قیمت هدیه گرفتند

به گزارش مجله وبلاگ فروش، ایرپاد و ایرپاد پروی اپل، یکی از محبوب ترین وسایل جانبی شرکت اپل در طول تاریخ شده است. هر دو مدل قیمت قابل قبولی دارند. اپرپاد را می گردد با هزینه 220 دلار خرید و اگر 100 دلار بیشتر هزینه کنید، می توانید ایرپاد پرو بخرید.

سرخوردگی کریسمسی نوجوان ها: در تمنای ایرپاد اپل بودند، اما مدل های ارزان قیمت هدیه گرفتند

کیفیت هر دو مدل واقعا خوب است. اما چیزی که برای خیلی ها داشتن این هدفون های بیسیم، را خواستنی تر نموده است، پز دادن و پرستیژ است.

از موقعی که سلبریتی های فرنگی در عکس هایشان ایرپاد به گوش دیده شدند، خیلی ها فقط به خاطر جنبه ظاهری کار، ترجیح دادند که ایرپاد بخرند. اما ایرپاد حتی در معیارهای مالی فرنگی هم چندان هدیه ارزانی نیست.

پدرها و مادرها واهمه دارند که 200 - 300 دلار هدیه بخرند و بعد نوجوان های بی نظم و عجولی که حتی از عهده مرتب کردن اتاق هایشان هم برنمی آیند، آنها را خیلی زود گم نمایند.

برای همین بسیاری از والدین ترجیح داده اند که در کریسمس سال جاری به جای مدل اصلی ایرپاد، مدل های فیک شبیه ایرپاد بخرند. مدل هایی مثل Skypods, Smartpods, Souljapods.

همین مسئله باعث شده که کلی از نوجوان های سرخورده در توییتر، افسوس و اندوه خود را ابراز نمایند. کار وقتی برای برخی ها خراب تر شده که خودشان هدیه ارزانی گرفته اند و درمقابل برادر یا خواهرشان ایرپاد دریافت نموده اند!

اگر به توییتر تشریف ببرید، می توانید در اینجا، کلی از توییت های جالب و بامزه در این مورد را بخوانید.

در ایران هم تعداد ایرپاد فیک به گوش ها از آنهایی که مدل اصل را به گوش دارند، بسیار بیشتر است. تبلیغات ماهواره ای را اگر نگاه نموده باشید ، می دانید که یکی از تبلیغات ثابت همین ایرپادهای فیک هستند.

البته کلا فرق چندانی نمی کند. شما ممکن است با یک هدفون ارزان هم خیلی راحت باشید و نیازهایتان برآورده گردد. سخت گیر نباشید، به خصوص در این شرایط مالی و برندپرستی را بگذارید برای یک وقت دیگر!

با نگاهی به سایت های فروش آنلاین، شما مدل های متنوع هدفون به اصطلاح طرح اپل را می توانید پیدا کنید که خیلی هاشان زیر 200 هزار تومان قیمت دارند. اما مدل های فیک چندصدهزار تومانی هم کم نیستند. ایرپاد پروی اپل فعلا در ایران حدود 4 میلیون تومان قیمت دارد.

شاید بهتر باشد که اگر قرار باشد چندصدهزار تومان صرف خرید این مدل های فیک کنیم، این هزینه را صرف خرید یک هدفون کارا و مناسب از یک برند شناخته شده کنیم. تا نظر شما چه باشد.

منبع

منبع: یک پزشک
انتشار: 26 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 2088

به "سرخوردگی کریسمسی نوجوان ها: در تمنای ایرپاد اپل بودند، اما مدل های ارزان قیمت هدیه گرفتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرخوردگی کریسمسی نوجوان ها: در تمنای ایرپاد اپل بودند، اما مدل های ارزان قیمت هدیه گرفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید