سفیر ایران در سوئد: از دستی که خنجر در سینه ات فرو می نماید، دستمال قبول نمی نمایند

به گزارش مجله وبلاگ فروش، سفیر ایران در استکهلم درباره ادعای آمریکایی ها مبنی بر یاری به ایران به منظور مقابله با کرونا بیان کرد: از دستی که خنجر در سینه ات فرو می نماید، دستمال قبول نمی نمایند.

سفیر ایران در سوئد: از دستی که خنجر در سینه ات فرو می نماید، دستمال قبول نمی نمایند

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، احمد معصومی فر سفیر جمهوری اسلامی ایران در استکهلم درباره ادعای یاری آمریکا به ایران در صفحه توئیتر خود نوشت: از دستی که خنجر در سینه ات فرو می نماید، دستمال قبول نمی نمایند.کاملا روشن است که پیشنهاد یاری آمریکا به ایران، در راستای تحریف اذهان عمومی برای هدف قرار دادن توانایی ایران در تامین اقلام پزشکی برای مقابله با کرونا است. از دکتر فائوچی (آنتونی فائوچی رئیس مؤسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی آمریکا) پرسیده گردد که چقدر آمریکا برای حفاظت از جان انسان ها اهمیت قائل است.

فائوچی سوم فروردین در مصاحبه ای با شبکه خبری سی.بی.اس آمریکا گفته بود که سیستم درمانی آمریکا اکنون با کمبود دارو و وسایل پزشکی روبرو بوده و این منابع به سرعت در حال تمام شدن است.

312 310

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 3577

به "سفیر ایران در سوئد: از دستی که خنجر در سینه ات فرو می نماید، دستمال قبول نمی نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفیر ایران در سوئد: از دستی که خنجر در سینه ات فرو می نماید، دستمال قبول نمی نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید