سیل و طغیان رودخانه ها در جنوب استان بوشهر خسارت به بار آورد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، خبرنگاران/بوشهر مدیرکل بحران استان بوشهر گفت: سیل و طغیان رودخانه ها و به دنبال آن آبگرفتگی در شهرستان های جنوبی استان بوشهر خسارت هایی به بار آورده است.

سیل و طغیان رودخانه ها در جنوب استان بوشهر خسارت به بار آورد

جهت دریافت خدمات ساخت و ساز ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

جهانگیر دهقانی در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به سیل و طغیان رودخانه ها و آبگرفتگی شدید معابر در شهرستان کنگان مطرح کرد: با توجه به بارندگی که در مدت زمان کمتر از یک ساعت حدود 123 میلیمتر بارش در شهرستان کنگان داشتیم و باعث خسارت هایی به منازل مسکونی شهری و روستایی، خسارت به مبلمان شهری، تأسیسات آب و برق و قطعی گاز و یک سری از راستاهای ارتباطی از جمله کنگان-عسلویه محور پرک، دیّر، راستا دوراهک به ریز و... که ریزش داشته و برخی نقاط مسدود شد که سریعاً بازگشایی شد.

وی اضافه کرد: الان تنها راستا روستایی شهرستان دشتی کردلان درویشی بسته است.

مدیرکل بحران استان بوشهر اظهار کرد: به دلیل آبگرفتگی و سیل خسارت هایی به منازل مسکونی و تعدادی از خودروهایی که در منزل و در سطح خیابانها بودند در شهرستان کنگان وارد شد.

دهقانی با بیان اینکه بیشترین بارندگی های جنوب استان در دیر و کنگان بوده است، اضافه کرد: در شهرستان جم نیز بارندگی زیادی همراه با طوفان و تگرگ داشتیم اما به دلیل قطعی خطوط ارتباطی هنوز از میزان دقیق بارندگی و یا خسارت های احتمالی اطلاعات دقیقی در دست نیست و پس از آنالیز بیشار به اطلاع رسانده می گردد.

این مسئول اظهار داشت: سرعت باد در کنگان 104 کیلومتر در ساعت بوده است، به دلیل آبگرفتگی یک سری از تجهیزات در منطقه ویژه پارس جنوبی دچار خسارت شده است که البته هنوز اطلاعات بیشتری از میزان دقیق این خسارت ها نداریم.

این خبر تکمیل خواهد شد...

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 2771

به "سیل و طغیان رودخانه ها در جنوب استان بوشهر خسارت به بار آورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیل و طغیان رودخانه ها در جنوب استان بوشهر خسارت به بار آورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید