شاخ و شانه کشیدن رنو برای رقبا با یک طراحی استثنایی، عکس

به گزارش مجله وبلاگ فروش، طراحی فیس لیفت کلیو به طرز عجیبی خاص و مجذوب کننده شده و تهدیدی برای رقبایش، مثل فولکس واگن پولو، اشکودا فابیا و سئات ایبیزا به شمار میرود.

شاخ و شانه کشیدن رنو برای رقبا با یک طراحی استثنایی، عکس

امیرمسعود عابدینی: پس از گذشت 4 سال از معرفی نسل پنجم رنو کلیو، نوبت به معرفی فیس لیفت آن رسیده است. رنو کلیو در سال های گذشته، جزو یکی از گزینه های قطعی برای واردات و مونتاژ در ایران بود که متاسفانه این اتفاق محقق نشد.

در نمای جلویی شاهد تغییرات فراوان و سبکی تازهی از طراحی محصولات رنو هستیم.چراغ های C شکل رنو این بار به چیز دیگری تبدیل شده اند.دنباله زیرین چراغ اصلی که نقش دیلایت را بازی می نماید، این بار به صورت مقطع و بریده بریده شده و کشیدگی بیشتری هم دارد.این دنباله دیلایت با قسمت پایینی سپر هماهنگ شده است.نکته جالب درباره این طراحی، ایجاد یک نیم لوزی است که با لوگوی رنو هماهنگی دارد.

جلوپنجره خودرو باریک و کشیده تربه نظر می رسد.در این قسمت عناصر پازلی شکل در کنار لوگوی تازه رنو خودنمایی زیادی دارند.

نمای پشتی همان طراحی قبلی را دارد و گرافیک داخلی اش به رنگ سفید تغییر داده شده است.

کابین کلیو همان شکل قبلی خود را حفظ نموده و به جز تغییر لوگوی رنو و اضافه شدن بعضی امکانات تازه، تغییر دیگری نداشته است.شما نمی توانید کلیو 2024 را با روکش چرمی خریداری کنید! در عوض، صندلی ها با ماده ای ساخته شده از الیاف آلی و پلی استر به نام TEP پوشانده شده اند.

نمایشگر 7 یا 10 اینچی کیلومترشمار، نمایشگر 7 یا 9.3 اینچی اطلاعات-سرگرمی، اندروید اتو و اپل کارپلی، دوربین 360 درجه، کروز کنترل تطبیقی، رانندگی نیمه اتوماتیک سطح 2 و 20 سیستم کمکی راننده، از شاخص ترین امکانات کلیو 2024 هستند.

تریم Esprit Alpine به جای تریم RS Line قابل سفارش است.گزینه های رنگ شامل سفید قطبی، خاکستری پلاتینیوم، مشکی مرواریدی مشکی، آبی آهنی، قرمز دسیر، نارنجی والنسیا و سه لایه تازه خاکستری رافال است.

پیشرانه 1 لیتری 3 سیلندر پایه ترین تیپ کلیو 2024 است که 65 اسب بخار قدرت و 95 نیوتون متر گشتاور فراوری می نماید.تیپ بعدی با همین پیشرانه به همراه یک توربوشارژ، 90 اسب بخار قدرت و 160 نیوتون متر گشتاور فراوری می نماید.

پیشرانه پرچمدار که Clio E-Tech Full Hybrid 145 نام دارد، شامل یک پیشرانه 1.6 لیتری 4 سیلندر و یک جفت موتور الکتریکی و یک باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 1.2 کیلووات ساعت است که مجموع قدرت 145 اسب بخار را ارائه می دهد.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 4 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 4 اردیبهشت 1402 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 26136

به "شاخ و شانه کشیدن رنو برای رقبا با یک طراحی استثنایی، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاخ و شانه کشیدن رنو برای رقبا با یک طراحی استثنایی، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید