شایعه بزرگ بعد از مصاحبه نیمار؛ مسی در پی اس جی، امباپه در رئال مادرید

به گزارش مجله وبلاگ فروش، خبرگزاری خبرنگاران- انتقال فوق ستاره آرژانتینی به پاری سن ژرمن محتمل به نظر می رسد.

شایعه بزرگ بعد از مصاحبه نیمار؛ مسی در پی اس جی، امباپه در رئال مادرید

به گزارش خبرنگاران، لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی و 33 ساله باشگاه بارسلونا تا انتها فصل جاری با این تیم قرارداد دارد و هنوز قرارداد خود را تمدید نکرده است. به نقل از RMC، شب گذشته و پس از پیروزی پاری سن ژرمن مقابل منچستریونایتد، نیمار در مصاحبه خود حرف های جنجال سازی را گفت و صحبت های او موجب انتشار شایعات زیادی شد. نیمار در مصاحبه خود از تمایلش برای بازی در کنار لیونل مسی، فوق ستاره باشگاه بارسلونا صحبت کرد. اکنون دنیل ریولو، خبرنگار RMC با اطمینان از انتقال لیونل مسی به پاری سن ژرمن صحبت می کند و در این رابطه می گوید: سال آینده لیونل مسی در پاری سن ژرمن حضور خواهد داشت. من کاملا جدی هستم و مسی سال آینده در پاری سن ژرمن خواهد بود.

شب گذشته و پس از پیروزی پاری سن ژرمن مقابل منچستریونایتد در لیگ قهرمانان اروپا، نیمار از علاقه اش برای همبازی شدن با لیونل مسی در فصل آینده خبر داد. اگر قرار باشد چنین اتفاقی رخ دهد، یکی از این دو بازیکن باید از تیم فعلی خود جدا شوند یا شاید هم هردو. لیونل مسی در تابستانی که گذشت به دنبال جدایی از بارسلونا بود و با توجه به اینکه هنوز قراردادش را تمدید نکرد، نمی توان به طور قطع از آینده وی در باشگاه فعلی اش سخن گفت. پس از صحبت های نیمار دو فرضیه به وجود آمده. ال چیرینگیتو خبری را منتشر کرده با عنوان: انتقال مسی به پاری سن ژرمن و تسهیل جدایی ام باپه و حرکتش به سوی رئال مادرید؟ از سوی دیگر RMC Sports هم خبری منتشر کرده که با اخبار ال چیرینگیتو همخوانی دارد. این رسانه فرانسوی مدعی شده نیمار پیش از این سعی کرده مسی را برای پیوستن به پاری سن ژرمن تشویق کند. از طرفی هم مذاکرات باشگاه فرانسوی با نیمار بر سر تمدید قرارداد بهتر از ام باپه پیش می رود. اگر کیلیان ام باپه از پاری سن ژرمن جدا شود (انتقالی که بیش از 200 میلیون یورو تخمین زده می شود)، می تواند یاری بزرگی به پاری سن ژرمن برای آوردن ستاره آرژانتینی به پایتخت فرانسه کند.

بازیکنان پی اس جی در حال فراهم کردن مقدمات پیوستن لیونل ومسی به پی اس جی هستند و قصد دارند او را برای این مهم ترغیب کنند. شب گذشته ابتدا نیمار بود که در مصاحبه با ESPN ادعا کرد همه تلاشش را خواهد کرد فصل بعد دوباره با لیونل مسی هم تیمی شود. بسیاری معتقدند منظور او این بود که مسی را متقاعد کند به پی اس جی بپیوندد. در ادامه لئاندرو پارِدِس هافبک آرژانتینی پی اس جی نیز در این مورد اظهارنظر کرد.

ستاره سابق بوکا که در تیم ملی با مسی هم تیمی است، پس از پیروزی پی اس جی بر یونایتد به خبرنگاران گفت: با آغوش باز پذیرای لیونل مسی خواهیم بود. امیدوارم مسی تصمیم بگیرد به پی اس جی بیاید؛ چرا که اینجا همه در رویای بازی کنار او هستیم ولی در مورد این موضوع خودش باید تصمیم بگیرد.

ما اینجا یک مجموعه فوق العاده در احتیار داریم و فضای مطلوبی بر رختکن حاکم است. من در تیم ملی با مسی هم تیمی هستم و امیدوارم در پی اس جی نیز شانس بازی کنار او نصیبم شود. می دانم او بهترین تصمیم را برای آینده اش خواهد گرفت.

کیلیان امباپه ستاره 21 ساله پی اس جی سال هاست مورد علاقه رئال واقع شده است. این علاقه دو طرفه است و امباپه اخیرا به باشگاه پاریسی خبر داده است که قصد تمدید ندارد و بهتر است تابستان بعد به وی مجوز جدایی بدهند. شب گذشته نیمار با مصاحبه خود به امباپه یاری بزرگی کرد. نیمار پس از پیروزی پی اس جی در زمین یونایتد به خبرنگار ESPN گفت که هر کاری خواهد کرد تا فصل بعد دوباره با مسی هم تیمی شود. او روی تابستان بعد تاکید ویژه ای داشت و به نظر حرف های او تصادفی نبوده است. با توجه به شرایط مالی بارسا و اینکه نیمار هنوز یک سال و نیم دیگر با پی اس جی قرارداد دارد، بازگشت او به باشگاه کاتالان غیرممکن است و منظور نیمار هم تیمی شدن با مسی در پی اس جی بوده است. مدیر موقت بارسا هم امروز گفت که نیمار را تنها در صورتی می توان برگرداند که بازیکن آزاد باشد.

در صورت انتقال لئو مسی به پی اس جی، به احتمال زیاد کیلیان امباپه از این باشگاه جدا خواهد شد چرا که باشگاه پاریسی نمی تواند به دلیل قوانین فیرپلی مالی، همزمان دستمزد بالای مسی، نیمار و امباپه را متقبل شود. مسی سالانه 50 میلیون یورو دستمزد می گیرد و دستمزد نیمار و امباپه نیز 37 و 22 میلیون یورو است. به این ترتیب و با تصور ملحق شدن مسی به پی اس جی، رئال می تواند به رویای دیرینه خود که جذب امباپه است، دست یابد. پی اس جی برای امباپه رقمی بین 150 تا 180 میلیون یورو تقاضا خواهد کرد ولی با توجه به اینکه تابستان بعد تنها یک سال از قرارداد او باقی خواهد ماند، رئال به دنبال کم کردن این رقم خواهد بود. رابطه بسیار خوب دو باشگاه نیز می تواند در این زمینه یاری گر کهکشانی ها باشد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 11 دی 1399 بروزرسانی: 11 دی 1399 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 8749

به "شایعه بزرگ بعد از مصاحبه نیمار؛ مسی در پی اس جی، امباپه در رئال مادرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شایعه بزرگ بعد از مصاحبه نیمار؛ مسی در پی اس جی، امباپه در رئال مادرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید