شرایط ورود به ارمنستان در دوران کرونا

به گزارش مجله وبلاگ فروش، شرایط ورود به ارمنستان در دوران کرونا برای ایرانیان چگونه است؟

ارمنستان یکی از کشورهایی است که با ایران مرز مشترک دارد به همین علت سالانه تعداد زیادی مسافر ایرانی از آن بازدید می نمایند. یکی دیگر از دلایلی که ارمنستان بسیار مورد توجه ایرانیان قرار می گیرد، عدم احتیاج به ویزا است. به همین علت سفرهای هوایی به ارمنستان یکی از مسیرهای پرطرفدار محسوب می گردد.

شرایط ورود به ارمنستان در دوران کرونا

با ما سفر کنید و با تور ارزان ارمنستان از کشور جذاب همسایه دیدن کنید و شهر زیبای ایروان را ببینید.

اما این روزها به علت شیوع و توسعه کرونا رفت و آمد به این کشور با محدودیت هایی همراه شده است. بسیاری از گردشگران اطلاع دقیقی از شرایط ورود به ارمنستان در دوران کرونا ندارند. پس با خبرنگاران همراه باشید تا تمامی شرایط لازم را با شما به اشتراک بگذاریم.

برای ورود به ارمنستان در شرایط کرونا داشتن گواهی های آزمایش کووید -19 یا واکسیناسیون کامل برای ایرانیان الزامی محسوب می گردد. البته این گواهی های آزمایش باید حاکی از منفی بودن نتیجه آزمایش کووید-19 باشند.

آزمایش PCR کووید -19 باید حداکثر تا 72 ساعت قبل از ورود به ارمنستان اجرا شده باشد. از طرف دیگر باید جواب آزمایش های PCR به زبان های ارمنی، انگلیسی یا روسی ترجمه شده باشد.

بعلاوه گواهی واکسیناسیون COVID-19 مسافران باید نشان دهد که حداقل 14 روز قبل از ورود به ارمنستان به طور کامل واکسینه شده اند. مسافران ارمنستان پس از ورود با هزینه شخصی قرنطینه خواهند شد و سپس تحت آزمایش PCR قرار خواهند گرفت. البته شرایط ورود به ارمنستان در دوران کرونا برای مسافران زیر 1 سال صدق نمی کند.

در نظر داشته باشید که شرایط ذکر شده برای مسافران ایرانی است. پس مسافران ایرانی قبل از سفر به کشور ارمنستان ضروری است واکسینه شده باشند یا تست منفی آزمایش PCR را همراه خود داشته باشند. از مهمترین نکاتی که در شرایط ورود به ارمنستان باید توجه گردد، گواهی آزمایش و واکسینه کووید - 19 به زبان های ارمنی، روسی یا انگلیسی است.

مسافران می توانند برای اطلاع دقیق تر از شرایط ورود به آمریکا در دوران کرونا به سایتIATA مراجعه نمایند.

شما تجربه ای در زمینه سفر و شرایط ورود به ارمنستان در دوران کرونا دارید؟ در بخش نظرات منتظر خواندن تجربیات شما هستیم.

طاهره یلفانی

  • قبل، حین و بعد از واکسن کرونا چه باید کرد؟
  • واکسن های مورد تایید برای سفر به کشورهای مختلف
  • شرایط تازه پذیرش مسافر از ایران به چین

Set your Author Custom HTML Tab Content on your Profile page

منبع: فلای تودی
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 13257

به "شرایط ورود به ارمنستان در دوران کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط ورود به ارمنستان در دوران کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید