شکست پروژه تازه بلیت فروشی لیگ برتر، نارضایتی هواداران استقلال و پرسپولیس

به گزارش مجله وبلاگ فروش، بالاگرفتن اعتراض های هواداران، صدای باشگاه ها را درآورده و حالا احتمالا بار دیگر بلیت فروشی به سرخابی ها واگذار شود.

شکست پروژه تازه بلیت فروشی لیگ برتر، نارضایتی هواداران استقلال و پرسپولیس

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، صدای اعتراض دوباشگاه مردمی پایتخت بویژه پرسپولیس نسبت به سیاست های بلیت فروشی مسابقات خانگی به قدری زیاد شده که مسئولان را به این فکر انداخته که دوباره مقدماتی را فراهم کنند تا بلیت فروشی به این دو باشگاه بازگردانده شود. نکته قابل تأمل اما اینجاست؛ شرکت توسعه و تجهیز هم که از 7ماه قبل توافق رسمی کرده بود، با شروع لیگ فصل جاری مجری بلیت فروشی دو تیم فوتبال پرسپولیس و استقلال باشد، گویا آمادگی پس دادن این سیستم را هم دارد.

به دنبال حاشیه های رخ داده درفصل گذشته و از زمانی که بلیت فروشی دوباشگاه مردمی تهران در اختیار شرکت توسعه قرار گرفت، نه درآمدهای دوباشگاه از محل فروش بلیت به صورتی شفاف اعلام شده و نه هواداران از نحوه بلیت فروشی رضایت داشته اند. آنها به شدید ترین شکل ممکن به این سیستم نقد داشته و خالی بودن بخش اعظمی از سکوهای ورزشگاه آزادی در مسابقات خانگی این دو تیم و حتی دربی پایتخت این حقیقت را به همه نشان می دهد.

مسائل بلیت فروشی چیست؟

اخیرا هم مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در حاشیه مکاتبات خود با مسئولان مختلف به اشکالات متفاوت بلیت فروشی بازی های پرسپولیس انتقاد کرده است. محمدحسن انصاری فرد به مسئولان فدراسیون و وزارت ورزش گفته که چرا نباید بلیت فروشی بازی های خانگی این تیم تا یک ساعت مانده به شروع بازی ادامه داشته باشد؟ یکی دیگر از انتقادهای او به زمان کم درنظر گرفته برای فروش بلیت بازی ها است که معمولا 48ساعت مانده به شروع بازی ها، سایت برای هواداران باز می شود. این درحالی است که برخی دیگر از تیم های لیگ رجحان می توانند بلیت چند مسابقه بعد خود را هم پیش فروش کنند.

او همچنین در حاشیه جلسات خود با مسئولان به این نکته نیز اشاره کرده که به خاطر مسائل امنیتی و آزمون و خطای گیت های الکترونیک نصب شده در ورزشگاه ها نباید سیاست بلیت فروشی را طوری مشخص کنند که جمعیت به ورزشگاه نیاید. در واقع انصاری فرد به زمان و تاریخ برگزاری مسابقات پرسپولیس هم نقدها جدی دارد و خواسته هواداران را در این رابطه پیگیری کرده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 542

به "شکست پروژه تازه بلیت فروشی لیگ برتر، نارضایتی هواداران استقلال و پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکست پروژه تازه بلیت فروشی لیگ برتر، نارضایتی هواداران استقلال و پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید