شیرآقایی: هیچ کارشناس منصفی قهرمانی ما را از پیش قطعی نمی دانست، دانشگاه آزاد متکی به فرد نیست

به گزارش مجله وبلاگ فروش، سرمربی تیم ووشو دانشگاه آزاد گفت: هیچ کارشناسی در ووشو نیست که بخواهد منصفانه نقد کند و بگوید از پیش قهرمانی دانشگاه آزاد در لیگ برتر قطعی بود.

شیرآقایی: هیچ کارشناس منصفی قهرمانی ما را از پیش قطعی نمی دانست، دانشگاه آزاد متکی به فرد نیست

کیوان شیرآقایی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره سومین قهرمانی پیاپی تیم دانشگاه آزاد در لیگ برتر ووشو گفت: مسابقات مانند سال های گذشته خیلی سخت بود و هر سال که می گذرد، رقابت نزدیک تر می شود، اما خدا را شکر با برنامه ریزی خوب و کادر فنی توانمند و همکاران خوبی که داشتم پیروز به کسب قهرمانی شدیم. فرشاد عربی در این دو سال در تالو نتایج فوق العاده خوبی گرفته است و علی دهقان واقعاً برای تیم ما یک نعمت است و یاری بزرگی به ما می نماید. خدا را شکر با کوشش ورزشکاران و یاری مجموعه دانشگاه آزاد توانستیم نتیجه خیلی خوبی بگیریم.

وی در خصوص غیبت خود در قهرمانی سال گذشته این تیم توضیح داد: سال گذشته یک اتفاقی برای من افتاد که قابل پیش بینی نبود، اما اینکه حضور نداشتم و یک نتیجه خوب گرفتیم، نشان می دهد ما یک تیم هستیم و کار تیمی انجام می دهیم و هیچ وقت تیم مان متکی به فرد نیست.

سرمربی تیم ووشو دانشگاه آزاد در واکنش به اینکه گفته می شود با توجه به حضور ملی پوشان زیاد در این تیم هیچ تیمی توانایی رقابت با آنها را ندارد، گفت: چهار سال است که سرمربی دانشگاه آزاد هستم و در لیگ امسال برای هشتمین دوره در این تیم مربیگری می کنم. چهار سال پیش که تیم را تحویل گرفتم مسائلی زیادی وجود داشت. در آن مقطع در هفته اول بازی نکرده بودیم و همین اتفاق باعث شد از جوانان زیادی استفاده کنیم و این جوانگرایی را در این چهار سال ادامه دادیم.

شیرآقایی خاطر نشان کرد: هر سال میانگین سنی ما زیر 23 سال و حتی نزدیک به 20 سال بوده است. در امسال هم این کار را انجام دادیم و در کنار آن بازیکنان باتجربه ای مانند محسن محمدسیفی و امیر فضلی را داشتیم. رقبای بازیکنان باتجربه ما هم بازیکنان خیلی خوبی بودند و امیر فضلی در ملاقات نهایی با مرتضی نوروزی بازی کرد که همواره رقابت شان در زمان حضور در تیم ملی نزدیک بوده است. از طرفی هر تیمی می تواند از پنج سهمیه بازیکن ملی استفاده کند که ما از هر پنج سهمیه خود استفاده کردیم و تیم پاس ناجا هم چهار سهمیه خود را استفاده کرد.

وی اضافه نمود: در تالو بازیکن 16، 17 ساله داریم و در ساندا در ترکیب فینال ما بازیکن 17 ساله حضور داشت. این را قبول ندارم که هیچ تیمی توانایی رقابت با ما را ندارد و اعتقاد دارم هیچ کارشناسی در ووشو نیست که بخواهد منصفانه نقد کند و بگوید از پیش دانشگاه آزاد قهرمان بود. برای قهرمانی زحمت کشیدیم و از اولین روزی که تاریخ برگزاری مسابقات اعلام شد، اردوی خود را از همه تیم ها زودتر آغاز کردیم. مسائل خیلی سختی را پشت سر گذاشتیم و در شرایط کرونایی کار کردیم.

سرمربی تیم ووشو دانشگاه آزاد خاطر نشان کرد: هفت نفر از 14 بازیکن ما در ملاقات نهایی، 25 روز پیش دوران قرنطینه کرونای شان تمام شد و آماده سازی آنها خیلی سخت بود و این به مدیریت خوب دکتر لشگری در مجموعه دانشگاه آزاد بر می شود که از نزدیک با تیم ها در ارتباط است و توجه می نماید و زحماتی که ورزشکاران و کادر فنی ما می کشند. نمی شود از پیش هیچ تیمی را قهرمان دانست و واقعاً اینگونه نبود.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 14019

به "شیرآقایی: هیچ کارشناس منصفی قهرمانی ما را از پیش قطعی نمی دانست، دانشگاه آزاد متکی به فرد نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیرآقایی: هیچ کارشناس منصفی قهرمانی ما را از پیش قطعی نمی دانست، دانشگاه آزاد متکی به فرد نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید