صدای محمد اصفهانی با اشعاری از قیصر امین پور و فریدون مشیری

به گزارش مجله وبلاگ فروش، آلبوم مذهبی مناسبتی گلچین ساخته هایی از محمد میرزمانی، فریدون شهبازیان، شهریار فریوسفی و مجید اخشابی همراه با صدای محمد اصفهانی را در خود دارد.

صدای محمد اصفهانی با اشعاری از قیصر امین پور و فریدون مشیری

از پروفایل ما bestcanadatours دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران، گلچین نام آلبومی است که محمد اصفهانی در سال های میانی دهه 70 به همت شرکت سروش در رثای امام حسین (ع) و یاران باوفایش فراوری نموده است.

نسخه اصلی آلبوم گلچین دارای 9 قطعه ـ هشت تصنیف و یک قطعه بی کلام ـ است که در سال 1376 توسط شرکت فرهنگی هنری سروش با آهنگسازی افرادی چون محمد میرزمانی، فریدون شهبازیان، شهریار فریوسفی و مجید اخشابی منتشر شد.

فرصت بدرود، فریاد تنهایی، وقت سحر، به تو می اندیشم، نوگل نینوا، سوگ حیدر، سقای تشنگان و سرافرازی از جمله قطعات این آلبوم هستند که با اشعاری از حافظ، قیصر امین پور، سپیده کاشانی، فریدون مشیری ساخته شده اند.

در آلبوم گلچین پنج قطعه درباره حادثه کربلا، دو قطعه در وصف امیرالمؤمنین (ع) و یک تصنیف نیز درباره شب قدر اجرا شده است. آواز معروف اصفهانی با شعر فریدون مشیری (همه می پرسند چیست در زمزمه مبهم آب...) نیز از جمله قطعه های این مجموعه است.

در شرح این آلبوم آمده است:

آلبوم گلچین متشکل از تصانیفی است که به تدریج و در مناسیت های مخالف توسط مرکز موسیقی و سرود سازمان صداوسیما ساخته و اجرا شد.

در این قسمت می توانید به یکی از قطعات این آلبوم به نام فرصت بدرود را گوش دهید:

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی کند.

فایل آن را از اینجا دانلود کنید: audio/mp3

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 مهر 1399 بروزرسانی: 22 مهر 1399 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 6771

به "صدای محمد اصفهانی با اشعاری از قیصر امین پور و فریدون مشیری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدای محمد اصفهانی با اشعاری از قیصر امین پور و فریدون مشیری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید