ضرورت راه اندازی مرکز شماره 2 کانون پرورش فکری در اسدآباد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، خبرنگاران/همدان نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به جمعیت بچه ها و نوجوانان وجود تنها یک مرکز کانون پرورش فکری برای شهرستان ناکافی بوده و راه اندازی مرکز شماره 2 کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان اسدآباد ضرورت دارد.

ضرورت راه اندازی مرکز شماره 2 کانون پرورش فکری در اسدآباد

کیومرث سرمدی واله در بازدید از کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان اسدآباد، با اشاره به مشهود و محسوس بودن کمبود فضای فعلی این کانون و نقش ارزنده فرهنگی، آموزشی و تربیتی کانون برای بچه ها و نوجوانان اظهار کرد: در حال حاضر با وجود کمبود فضا تنها کانون پرورش فکری شهرستان در مرکز ثابت خود دارای 2500 عضو و در مرکز سیار روستایی دارای بیش از 2000 عضو در سطح 20 روستا بوده که با این تعداد جمعیت قطعاً از همه توان خود برای توسعه کانون پرورش فکری شهرستان استفاده خواهیم کرد.

مسئول کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان اسدآباد هم خواستار حل مسائل و توسعه و تجهیز کانون شد و شرح داد: احداث مرکز شماره 2 کانون، احداث کانون زبان و مرکز سیار روستایی کانون با توجه بیش از پیش مسئولان شهرستان از ضرورت بالایی برخوردار است.

مژگان هادی اضافه کرد: با توجه به ظرفیت دانش آموزی و بچه ها و نوجوانان مستعد در شهرستان، یک مرکز کانون کافی نیست و باید ضمن توسعه فضای کنونی به احداث و استقرار فضاهای جدید در نقاط مختلف شهرستان اقدام شود.

وی در ادامه از اجرای پنج عنوان برنامه شاخص توسط کانون پرورش فکری شهرستان به مناسبت هفته کتاب در این شهرستان خبر داد و گفت: معرفی کتاب توسط بچه ها و نوجوانان و مربیان، اجرای نمایش خلاق در محیط خانه و با کمک خانواده، کودک کتابخوان، برگزاری جلسات نقد و بررسی کتاب و برنامه من در کتاب هایم برنامه های شاخص پیش بینی هفته کتاب کانون پرورش فکری شهرستان بوده که به علت شرایط کرونا در فضای مجازی برگزار خواهد شد.

لیلا امیدی، معاون فرماندار شهرستان اسدآباد هم تلاش های کانون پرورش فکری شهرستان را با وجود اعتبار و نیروی انسانی محدود، ارزشمند دانست و یادآور شد: برگزاری جلسه از سوی مسئولان استانی کانون با فرمانداری و شهرداری شهرستان برای جذب اعتبار و توسعه کانون از نقش مؤثری برخوردار خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 آذر 1399 بروزرسانی: 24 آذر 1399 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 8352

به "ضرورت راه اندازی مرکز شماره 2 کانون پرورش فکری در اسدآباد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرورت راه اندازی مرکز شماره 2 کانون پرورش فکری در اسدآباد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید