عبدالله: نادیده دریافت خواسته تیم های انتخاباتی پیش از اعلام نتایج را نمی پذیریم

به گزارش مجله وبلاگ فروش، ریاست اجرایی دولت افغانستان در واکنش به نادیده گرفته شدن خواسته های تیم های انتخاباتی پیش از اعلام نتایج تاکید کرد که آن را نخواهد پذیرفت.

عبدالله: نادیده دریافت خواسته تیم های انتخاباتی پیش از اعلام نتایج را نمی پذیریم

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران، عبدالله عبدالله رهبر تیم انتخاباتی ثبات و همگرایی در خصوص آخرین شرایط رسیدگی به شکایات انتخابات ریاست جمهوری افغانستان و اعلام نتایج انتخاباتی واکنش نشان داد.

وی در حساب شخصی خود در فیسبوک نوشت: در صورتی که کمیسیون انتخابات نتایج ابتدائی را بدون رسیدگی به خواست های قانونی تیم های انتخاباتی اعلام کند، این اقدام برای ما قابل قبول نیست و در برابر آن بی تفاوت نخواهیم ماند.

حوا علم نورستانی رئیس کمیسیون انتخابات افغانستان در نشستی درباره فرایند انتخابات این کشور گفته بود که 12 هزار و 650 کارمند انتخاباتی به دلیل تخطی، تخلف و جرایم مربوطه به کمیسیون شکایات انتخاباتی معرفی شده اند.

کمیسیون انتخابات افغانستان 28 آبان از دبیرخانه این نهاد خواسته بود تا همه کارمندانی را که به تقلب و جرایم انتخاباتی هستند را تا 3 روز به کمیسیون شکایات معرفی کند.

پیش تر نیز اسدالله سعادتی معاون دوم تیم انتخاباتی ثبات و همگرایی در یک نشست کمیسیون انتخابات افغانستان بار دیگر بر ابطال 300هزار رأی تأکید کرد که به گفته وی غیرقانونی یا جعلی هستند.

.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 1551

به "عبدالله: نادیده دریافت خواسته تیم های انتخاباتی پیش از اعلام نتایج را نمی پذیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عبدالله: نادیده دریافت خواسته تیم های انتخاباتی پیش از اعلام نتایج را نمی پذیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید