عملیات گسترده علیه داعش به زودی شروع می گردد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، عضو کمیسیون امنیت و دفاع مجلس عراق از شروع قریب الوقوع یک عملیات گسترده امنیتی علیه داعش اطلاع داد.

عملیات گسترده علیه داعش به زودی شروع می گردد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، بدر الزیادی عضو کمیسیون امنیت و دفاع مجلس عراق امروز شنبه گفت که طی چند روز آینده عملیات گسترده امنیتی برای تعقیب عناصر داعش شروع خواهد شد.

الزیادی در مصاحبه با وبگاه السومریه نیوز اضافه کرد، عناصر داعش اخیرا عملیات هایی را در نقاط مختلف شروع کردند تا ایجاد ناامنی نمایند، اما امروز که دولت جدید تشکیل شده و وزرای دفاع و کشور تعیین شده اند طرح هایی نیز برای ریشه کنی داعش تدوین شده است.

او با اشاره به تحرکات عناصر داعش در بعضی نقاط با استفاده از اسامی مستعار، از کوشش های فوق العاده دستگاه های اطلاعاتی برای تعقیب این عناصر اطلاع داد و گفت که اطلاعات زیادی درباره این گروه های تروریستی وجود دارد.

این نماینده مجلس عراق همچنین توضیح داد که بزودی عملیات هایی با مشارکت نیرو های امنیتی و هواپیما های ارتش با هدف وارد آوردن ضربات محکم به این گروه های تروریستی و تمامی مخفیگاه های آن انجام خواهد شد و کسانی که در پناه دادن به این عناصر دست داشتند، مجازات خواهند شد.

امروز شنبه همچنین عثمان الغانمی وزیر کشور عراق با عمار جبر خلیل استاندار صلاح الدین ملاقات و درباره مسائل امنیتی و توسعه سیستم های امنیتی این استان مصاحبه کرد.

خبرگزاری رسمی عراق (واع) گزارش کرد که الغانمی همچنین یک سیستم کنترل به وسیله دوربین در تکریت را افتتاح کرد.

مناطق مختلف استان صلاح الدین واقع در شمال عراق طی روز های اخیر شاهد عملیات های تروریستی عناصر داعش بود که شدیدترین این عملیات نیز در شهر سامراء واقع در 50 کیلومتری جنوب تکریب بود که در نتیجه آن 12 نفر از نیرو های الحشد العشایری شهید شدند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 4555

به "عملیات گسترده علیه داعش به زودی شروع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عملیات گسترده علیه داعش به زودی شروع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید