فروشگاه های تخفیف دار استانبول و خرید مقرون به صرفه قیمت از آنها

به گزارش مجله وبلاگ فروش، فروشگاه های تخفیف دار استانبول

کشور ترکیه یکی از معروف ترین کشورها توریستی در دنیا به تعداد می آید و هرساله بیش از 40 میلیون نفر از این کشور بازدید می نمایند و بیشتر آن ها استانبول را برای گشت و گذار خود انتخاب می نمایند. در استانبول مراکز خرید متعددی وجود دارد و بیشتر برندهای مطرح دنیا کالاهای خود را برای فروش در این مراکز خرید عرضه نموده اند و بیشتر مناسب افرادی است که به کالاهای لوکس علاقه مند هستند و هرگونه محصولی، بخواهند در این فروشگاه ها پیدا خواهد شد. در ادامه به آنالیز فروشگاه های تخفیف دار استانبول پرداخته ایم:

فروشگاه های تخفیف دار استانبول و خرید مقرون به صرفه قیمت از آنها

بهترین تجربه سفر را با تور استانبول ارزان در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا دیدن کنید و لحظات زیبایی را در این شهر تاریخی و تفریحی بگذرانید.

بسیاری از افراد دیگر در پی خرید اجناس با کیفیت خوب، اما مقرون به صرفه قیمت هستند بنابراین قبل از سفر فروشگاه های ترکیه را جستجو می نمایند و مراکز خریدی که دارای قیمت پایین با تخفیف های ویژه هستند را انتخاب می نمایند. در این مطلب فروشگاه های تخفیف دار استانبول را مورد آنالیز قرار می دهیم و با خبرنگاران همراه باشید. سفر به همراه تور استانبول علاوه بر راحت بودن، امکان گشت و گذار در تمامی مراکز خرید استانبول را به شما خواهد داد.

مرکز خرید 212 استانبول

از معروف ترین فروشگاه های تخفیف دار استانبول به تعداد می آید و مناسب افرادی است که هم قصد خرید دارند و هم علاقه مند هستند، اوقات فراغت خود را در مجموعه ای با تفریح های متفاوت سپری نمایند. از آنجایی که در این مرکز تجاری محصولات و کالاهای بسیار خوب و برند را با کیفیت های بسیار مناسب حراج نموده اند، انتخاب اول بسیاری از افرادی است که قصد دارند با قیمت های بسیار خوب کالاهای با کیفیت خریداری نمایند.

مرکز خرید در نزدیک فرودگاه آتاتورک واقع شده است و یکی از ابتکارهای جالب مدیران آن قرار دادن ون ها و مینی بوس هایی به صورت رایگان در سطح شهر است که مردم به راحتی می توانند سوار بر این وسایل نقلیه شوند و خود را به این منطقه برسانند و پس از خرید وسایل مورد احتیاج، مجدد سوار بر همین وسایل نقلیه و به مکان مدنظر خود نقل مکان نمایند.

اگر قصد دارید با خودروی شخصی به مرکز خرید 212 مراجعه کنید، فضای بسیار بزرگی در اطراف مرکز خرید خالی است، بعلاوه پارکینگ این مجموعه در دسترس شما قرار داده می گردد و بنابراین از این بابت دغدغه ای وجود نخواهد داشت. این مرکز تجاری از 8 طبقه که در آن 220 واحد تجاری مشغول به فعالیت هستند، تشکیل شده است. اگر قصد دارید از آن بازدید کنید، باید زمان معینی را برای انجام آن برنامه ریزی کنید.

بیشتر فروشگاه های ترکیه روزهای یکشنبه تعطیل می باشند اما 212 در روزهای یکشنبه باز و سرشار از جمعیت است. پس اگر مایل هستید بدون دغدغه و دوری از جمعیت اقدام به خرید کنید، پیشنهاد می گردد در روزهای دیگر هفته به 212 مراجعه کنید. در محوطه این مرکز تجاری، فضای بازی مناسبی برای تفریح بچه ها در نظر گرفته شده و حراست امنیت بچه ها را تضمین خواهد نمود و هیچ گونه دغدغه ای وجود نخواهد داشت و اگر با خانواده و بچه ها خود به این مجموعه سر می زنید با خیال راحت می توانید به بازدید از فروشگاه های مختلف بپردازید.

اگر در حین بازدید از فروشگاه ها احساس خستگی پیدا کردید، می توانید به فروشگاه های معروفی که در 212 واقع شده، مراجعه نموده و در این محل به استراحت بپردازید. کی اف سی یکی از رستوران های معروفی است که در مرکز تجاری 212 شعبه دارد، بعلاوه بستنی های ترکی که در سطح شهر بسیار دیده می گردد و شهره عام و خاص است در 212 مشغول به فعالیت می باشند و پیشنهاد می گردد حتماً بستنی های آن را امتحان کنید.

مرکز خرید 212 هر روز از ساعت 10 صبح فعالیت های خود را آغاز می نماید و در ساعت 22 شب به آن سرانجام می دهد.

آدرس استانبول: باغچیلار، تاش اوجاقی یولو، محمود بی محله سی

مرکز خرید اولیویوم استانبول

یکی از مراکز تجاری مقرون به صرفه قیمتی که پاتوق ایرانیان زیادی است و در فهرست فروشگاه های تخفیف دار استانبول نهاده شده است.

بسیاری از برند های معروف دنیا از جمله آدیداس و نایک در این مرکز خرید مشغول به فعالیت هستند و در تمام روزهای سال قیمت های واقعی محصولات خود را بدون تخفیف ارائه می دهند.

از آن جایی که خرید محصول برند بسیار گران است و بیشتر مردم توانایی خرید این محصولات را ندارند، شاید نهاده شدن مرکز خرید اولیویوم در این فهرست کمی عجیب به نظر برسد اما این مرکز تجاری، یک روز در هفته را که سه شنبه ها است، صرف فروش محصولاتی نموده است که از رونق افتاده اند و یا با توجه به آغاز فصل تازه، مجبور هستند محصولات موجود را با قیمت پایین عرضه نمایند، از این رو، برای هر محصول تخفیف های بسیار ویژه قرار می دهند که قیمت آن ها را تا حدود بسیار زیادی کاهش می دهد و همین امر باعث می گردد شما بتوانید محصولات بسیار لوکس و شیک را با قیمت های بسیار مقرون به صرفه بخرید.

در این مرکز خرید 120 واحد تجاری مشغول به فعالیت هستند و هر واحد فعالیت متفاوتی نسبت به سایر فروشگاه ها دارد و هر آنچه را که احتیاج داشته باشید، می توانید در این فروشگاه ها پیدا کنید.

یکی از ابتکارهایی که مدیران این مرکز خرید انجام دادند، در روزهای سه شنبه پوشاک ها از برندهای مختلف را جمع آوری می نمایند و در غرفه هایی که در مکان معین نهاده شده است، عرضه می نمایند و بسیاری از محصولات در همان دقایق اول فروخته خواهد شد. از نقاط ضعف اولیویوم این مورد است که تنها یک روز از هفته را برای تخفیف محصولات ارائه داده اند و همین امر باعث شده، شاهد جمعیت بسیار زیادی در آن روز باشیم و بسیاری از مردم نمی توانند محصول مورد نظر خود را خریداری نمایند.

با توجه به اینکه این مرکز خرید در منطقه کارگر نشین واقع شده است، افراد زیادی از این منطقه به این مرکز تجاری مراجعه می نمایند و هیچ گونه قصد خریدی از فروشگاه ها ندارند.

6 سالن سینما در مرکز خرید نهاده شده است و مردم زمان خود را صرف تماشای فیلم های مطرح دنیا و ترکی در این سینما می نمایند. بعلاوه اگر به تماشای فیلم علاقه ندارد، سالن بولینگ در محوطه اولیویوم نهاده شده است، بنابراین با دوستان و یا خانواده خود می توانید لحظات منحصر به فردی را بگذرانید.

ساعت کار مرکز خرید اولیویوم همه روزه از ساعت 10 صبح الی 22 شب است.

مرکز خرید اوپتیموم استانبول

این مرکز خرید در سال 2009 فعالیت خود را آغاز کرد و همان ابتدا مورد توجه بسیاری از گردشگران و مردمان محلی نهاده شد، به طوری که در آخرین آماری که از بازدیدنمایندگان به دست آورده شده، در ماه بیش از 1 میلیون بازدید از این مرکز خرید صورت می گیرد. تخفیف های متعددی که در این مرکز خرید شاهد هستیم نام اوپتیموم را در فهرست فروشگاه های تخفیف دار استانبول قرار داده است.

اوپتیموم یکی از مراکز خرید بسیار معروف و مشهور در ترکیه به تعداد می آید که هر روزه گردشگران بسیار زیادی به این منطقه مراجعه می نمایند. هر محصولی دارای چرخه عمری است و بعد از گذشت زمان، هنگامی که از مرحله بلوغ به افول نزدیک می گردد، مجذوب کنندهیتش را نزد عموم از دست می دهد و یا بسیاری از محصولات برای فصل به خصوصی طراحی شده اند و با آغاز فصل تازه کارایی خود را از دست می دهند، در مرکز خرید اوپتیموم بر روی این گونه کالاها تخفیف های شگفت انگیزی قرار می گیرد و به فروش می رسد.

مدیران این فروشگاه به تمامی مسائل بازاریابی مطلع هستند و برای شرایط گوناگون، تدابیر مناسبی را اتخاذ نموده اند، مثلاً بیشتر مادر ها به علت گریه نوزاد ها نمی توانند به طور کامل از فروشگاه های این مرکز خرید بازدید نمایند. از این رو تصمیم گرفته شد اتاق هایی در این مجموعه طراحی گردد و پرستارانی به صورت مجزا استخدام شدند که وظیفه نگهداری نوزادان را بر عهده دارند و مادر کودک بدون دغدغه می تواند به بازدید از فروشگاه ها بپردازد. اگر با کودک خردسال خود به این مجموعه وارد شده اید، سالن های بازی بسیاری به صورت رایگان وجود دارد که کودک شما برای بازی در این مجموعه حسابی بی تابی خواهد نمود و نگهبانان مسئول امنیت بچه ها را بر عهده دارند.

یکی دیگر از برنامه های جالب اپتیموم امدادگران این مجموعه می باشد که در این مرکز تجاری مشغول به فعالیت هستند و اگر فردی احساس ناخوشایندی داشته باشد و یا اتفاق ناگوار رخ دهد در کمتر از چند ثانیه خود را به فرد مجروح خواهند رساند.

دسترسی به اوپتیموم بسیار راحت است و می توانید با استفاده از تاکسی هایی که در میدان تکسیم قرار دارند خود را به این مرکز تجاری برسانید و همین طور با استفاده از مترو هم به راحتی می توانید به این منطقه وارد شوید، از طرفی این مرکز خرید از پارکینگ بسیار بزرگی برخوردار است و با خودروی شخصی خودتان هم می توانید به اپتیموم وارد شوید.

یکی دیگر از تدابیر مدیران این مرکز خرید که آن را نسبت به بسیاری از مراکز تجاری دیگر متمایز ساخته است، نگاه ویژه به معلولین است. در ورودی، مسیری نهاده شده است تا افراد معلول به راحتی بتوانند از این مجموعه فروشگاهی بازدید نمایند و بعلاوه سرویس های بهداشتی جداگانه برای آن ها در نظر گرفته شده است و در طول بازدید، هیچ گونه دغدغه ای نخواهند داشت.

اگر بعد از خرید احساس خستگی کردید و تمایل داشتید مقداری خود را سرگرم کنید، سینمایی در محوطه نهاده شده که می توانید به تماشای برترین فیلم های دنیا مشغول شوید، از سوی دیگر رستوران هایی هم، وجود دارد که برترین غذاهای ترکیه را به شما ارائه خواهند کرد پس این فرصت را به هیچ وجه از دست ندهید.

مرکز خرید باشاک شهیر از فروشگاه های تخفیف دار استانبول

مرکز خرید باشاک شهیر سردسته فروشگاه های تخفیف دار استانبول می باشد. اگر در پی خرید محصولات دست دوم و یا استوک هستید که از کیفیت بالایی برخوردار باشند، فرصت را از دست ندهید و به مرکز خرید باشاک شهیر مراجعه کنید، در این مرکز خرید انواع مختلفی از محصولات مختلف را مشاهده خواهید کرد که در قیمت ها و کیفیت های متفاوتی ارائه شده است. پس از موفقیتی که این فروشگاه در جذب مخاطب به دست آورد، بسیاری از برندهای معروف ترکی تصمیم گرفتند محصولات خود را در این مکان عرضه نمایند، در نتیجه امروزه باشاک شهیر به یکی از مراکز خرید مهم ترکیه تبدیل شده و با هر سبک و سلیقه ای برای خرید وارد این منطقه از شهر می شوند

دسترسی به این مرکز خرید بسیار راحت است و با استفاده از مترو و اتوبوس می توانید خود را به این مرکز خرید برساند.

آدرس باشاک شهیر، گییم کوپ، صنایع سیته سی، ضیاء گوکالپ محله سی

کدام یک از این فروشگاه های تخفیف دار استانبول برایتان جالب بود؟ اگر به ترکیه سفر کنید چه مقدار تخفیف برای شما مجذوب کننده خواهد بود؟ نظراتتان را با خبرنگاران به اشتراک بگذارید.

منبع: دلتابان
انتشار: 4 مرداد 1400 بروزرسانی: 4 مرداد 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 12837

به "فروشگاه های تخفیف دار استانبول و خرید مقرون به صرفه قیمت از آنها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروشگاه های تخفیف دار استانبول و خرید مقرون به صرفه قیمت از آنها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید