فصل دوم سریال هیولای مهران مدیری به اسم دراکولا نوروز پخش خواهد شد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، سریال دراکولا به کارگردانی مهران مدیری و با فیلم نامه ای از امیر برادران به عنوان فصل دوم سریال هیولا به زودی پخش خواهد شد.

فصل دوم سریال هیولای مهران مدیری به اسم دراکولا نوروز پخش خواهد شد

سریال هیولا یکی از پیروز ترین و محبوب ترین مجموعه های شبکه نمایش خانگی بود. این سریال داستان معلم باوجدان و شریفی به اسم هوشنگ شرافت را روایت می نماید که چشم داشت چندانی به مال جهان ندارد؛ اما مصائب مالی و اتفاقاتی که در زندگی او رخ می دهد آقای شرافت را ناگزیر می سازند که دست به انجام کارهایی عوام فریبانه و خلاف خواست قلبی اش بزند. این مجموعه پس از 19 قسمت و در شهریورماه سال گذشته به کار خود سرانجام داد. ولی چند ماه قبل اعلام شد مهران مدیری میخواهد فصل جدیدی برای این سریال بسازد و حالا معین شده پخش دنباله هیولا، با اسم دراکولا و تیم بازیگری جدیدی در فرودین ماه به وسیله نماوا شروع خواهد شد.

  • نقد سریال هیولا؛ مهران و مَردُم!

در خلاصه داستان رسمی سریال دراکولا آمده است: ژاله کبیری همسر جدید کامران کامرواست که سه سال از ازدواج آن ها می گذرد و او جشن تولد گرفته تا ثروت خود را برای دیگران به نمایش بگذارد. کامران کامروا هم مؤسسه خیریه جدیدی برای بچه ها کار راه اندازی نموده و مانند گذشته به پول شویی مشغول بوده و مهیار مهرافزون را به استخدام خود درآورده است. مهمانی بزرگی برپاست و ما با دوستان و خانواده جدید کامروا آشنا می شویم، اما به او خبر می رسد که پسرش را به جرم راه اندازی سایت های شرط بندی در خارج از کشور دستگیر نموده اند و مأموران به زودی به سراغ خود او خواهند آمد. کامروا پس از شنیدن این خبر به همراه چمچاره سوار هلیکوپتر شخصی اش می شود.

با توجه به اطلاعات منتشر شده از سریال جدید مهران مدیری، در این فصل خبری از هوشنگ شرافت با بازی فرهاد اصلانی، شهره با بازی شبنم مقدمی و حتی فلور با نقش آفرینی شیلا خداداد نخواهد بود. مهران مدیری در سریال دراکولا بار دیگر علاوه بر حضور در برابر دوربین، کارگردانی این مجموعه را هم برعهده داشته است. فیلم نامه سریال دراکولا توسط امیر برادران نوشته شده که پیش از این زیر نظر پیمان قاسم خانی، نویسندگی سریال هیولا را هم انجام داده بود. در مجموعه دراکولا در کنار مهران مدیری که بار دیگر نقش کامران کامروا را بازی می نماید، بازیگرانی چون ویشکا آسایش، بهنام تشکر و گلاره عباسی هم حضور دارند و شاهد بازگشت محمد بحرانی در نقش غضنفر چمچاره / مهیار مهرافزون، سینما تیرانداز در نقش مینا و نیما شعبان نژاد در نقش هوشمند کامروا خواهیم بود.

مهم ترین مشکل فصل اول سریال هیولا به فیلم نامه و موقعیت نویسی آن بازمی گشت. اساسا چنین مجموعه هایی با قوت دریافت از موقعیت های کمدی و بازی بازیگرانشان رشد می نمایند، اما جدیدترین ساخته مدیری بعد از چند قسمت هیچ حرف تازه ای در متن و اجرا نداشت و به دام تکرار افتاده بود. احتمالا دلیل اصلی استقبال خوب عامه مردم از هیولا به حرف های سبک اجتماعی-سیاسی بازمی شود که در این مجموعه مطرح می شد. متأسفانه این مسائل اجتماعی فقط در سطح باقی می ماندند و کم تأثیرتر و سطحی تر از یک تیتر خبری ساده بودند! امیدواریم در دراکولا تیم سازنده پیش از مشعوف شدن از دستاوردشان کمی دقیق تر به موضوعات مطرح شده در سریال نگاه نمایند و فرایند داستان، موقعیت های کمدی و احساسی سریال را بهتر به تصویر بکشند و از این دو مهم تر سیر دگردیسی شخصیت هایشان را هم منطقی ترسیم نمایند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 10762

به "فصل دوم سریال هیولای مهران مدیری به اسم دراکولا نوروز پخش خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فصل دوم سریال هیولای مهران مدیری به اسم دراکولا نوروز پخش خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید