قائدی در میان 8 ستاره جوان لیگ قهرمانان آسیا از دیدگاه AFC

به گزارش مجله وبلاگ فروش، مهدی قائدی، مهاجم تیم فوتبال استقلال از دیدگاه سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا، یکی از برترین ستاره های جوان لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود.

قائدی در میان 8 ستاره جوان لیگ قهرمانان آسیا از دیدگاه AFC

برای سفر با تور پوکت همراه ما باشید. هیچ جا بهتر از سواحل زیبای تایلند نمیتواند خستگی را از تن شما بدر کند و تجربه آرامش را به شما بدهد.

به گزارش خبرنگاران، سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) به هشت ستاره جوانی که در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا می درخشند، اشاره نمود و از کاربران این سایت خواست که به بهترین بازیکن رأی بدهند. مهدی قائدی، مهاجم استقلال ایران هم در این فهرست هشت نفره حضور دارد.

AFC درباره این بازیکن نوشت: قائدی این فصل در استقلال، در فُرم عالی خود قرار گرفته است و این مهاجم ریزنقش که بهترین گلزن باشگاهش محسوب می گردد، به همراه سایر بازیکنان استقلال کوشش می نمایند فاصله خود را با صدرنشین لیگ برتر ایران و حریف همشهری خود پرسپولیس، کم نمایند. پس از بازگشت از مسابقات زیر 23 سال قهرمانی آسیا، قائدی دو بار در دوحه برای استقلال گلزنی کرد تا این تیم به آسانی از سد الریان قطر بگذرد و بار دیگر به لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

قائدی فصل گذشته زمان محدودی برای بازی کردن داشت، اما سیر صعودی او و درخشش در ماه های اخیرش، چشم ها را خیره نموده است. جایی که مهاجم 21 ساله با مهاجم اهل اقتصادی، همکاری مهلکی ایجاد نموده است. با قد 5.5 فوت، قائدی در میان کوتاه قامت ترین بازیکنان لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفته است، اما او باید در فُرم خود باقی بماند تا شاید در میان بزرگ ترین ستاره های مرحله گروهی باشد.

فرس البریکان از النصر عربستان، کیم جین یا از اف سی سئول کره جنوبی، اکانیت پانیا از چیانگرای یونایتد تایلند، ازیزجون گانیف از شباب الاهلی امارات، ژو چنجیه از شانگهای شنهوای چین، نیکولاس دِآگوستینو از پرث گلوری استرالیا و یحیی نادر از العین امارات، سایر بازیکنانی هستند که از نظر سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا می توانند عنوان بهترین بازیکن جوان لیگ قهرمانان آسیا را به خود اختصاص دهند.

استقلال در گروه A رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، با تیم های الشرطه عراق، الاهلی عربستان و الوحده امارات همگروه است و روز دوشنبه هفته آینده در اولین بازی خود، میهمان نماینده عراق خواهد بود.

برای شرکت در این نظرسنجی، اینجارا کلیک کنید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 2048

به "قائدی در میان 8 ستاره جوان لیگ قهرمانان آسیا از دیدگاه AFC" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قائدی در میان 8 ستاره جوان لیگ قهرمانان آسیا از دیدگاه AFC"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید