قرارداد نهایی استوکس امضا شد ، پیراهن شماره 10 برای مهاجم جدید سرخپوشان

به گزارش مجله وبلاگ فروش، آنتتونی استوکس مهاجم جدید پرسپولیس قرارداد نهایی خود با این تیم را امضا کرد.

قرارداد نهایی استوکس امضا شد ، پیراهن شماره 10 برای مهاجم جدید سرخپوشان

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، آنتونی استوکس در باشگاه پرسپولیس حضور یافت و ضمن ملاقات با مدیرعامل باشگاه و مدیر تیم قرارداد نهایی به امضا طرفین رسید.

استوکس در بدو ورود به باشگاه به سوالات خبرنگاران پاسخ داد و سپس در دفتر مدیریت با انصاری فرد و پیروانی مدیر تیم ملاقات صمیمانه ای داشت و از آنجا که مدیرعامل قرارداد را الکترونیکی امضا نموده بود، عقد قرارداد به امضا طرفین رسید.

استوکس که اعتبار قراردادش منوط به تایید در تست پزشکی و دریافت ای تی سی است، فردا در تست پزشکی حاضر می شود.

او کلید منزل مسکونی خود را نیز دریافت کرد و مقرر شد در تمرین فردا نیز حضور یابد. استوکس تاکید نمود دوست دارد در صورت امکان و موافقت شماره 10 را بر تن کند و انصاری فرد با توجه به اخذ نظر کادرفنی و مدیر تیم در تماس با سازمان لیگ به وی اعلام داشت که این شماره متعلق به وی است.

انصاری فرد به استوکس گفت: به شما خوشامد می گویم و حتما می دانید پرسپولیس پرطرفدارترین تیم آسیا و پیروز ترین تیم ایرانی در لیگ قهرمانان است و برای چهارمین قهرمانی متوالی در لیگ می جنگد و شانس خوبی برای قهرمانی در جام حذفی دارد و کوشش ها و انتظارات این است در آسیا هم مقتدرانه استارت بزند .ما خیال مان آسوده بود که مسئله ای در پیوستن شما ایجاد نمی گردد، چرا که یک روز قبل از جابجایی قراردادی به امضا طرفین رسیده بود و فقط جزئیات آن و آنالیز موارد حقوقی قرارداد باقی مانده بود که با پیگیری نمایندگان باشگاه و نظارت خودم و دیگر همکاران باشگاه در دبی برطرف و رجوع شد و من از کوشش های آقایان قدوسی، خبیری و حسینی و همکاری نمایندگان ایرانی و خارجی بازیکن و خود شما تشکر می کنم.

وی گفت: ما طبق تایید کادر فنی اقدام به جذب شما کردیم و طرفداران هم استقبال خوبی داشته اند. ما امیدواریم با وجود شما و مهاجمان کارنامه داری مثل علیپور و کوشش اوساگونا و عبدی و درایت کادر فنی و کوشش مجموعه تیم در فاز حمله مقتدرتر از قبل باشیم و با گلزنی و موثر واقع شدن انشالله که بتوانید انتظارات کادر فنی و طرفداران را برآورده کنید.

استوکس هم ضمن ابراز خوشحالی از پیوستن به پرسپولیس تاکید نمود: همه کوشش من این است برای تیم مفید و موثر باشم و انگیزه های زیادی دارم و ایمان دارم با توانی که تیم از نظر مهره و کادر فنی و میزان طرفدار دارد، پیروزیت دور از دسترس نیست.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 2570

به "قرارداد نهایی استوکس امضا شد ، پیراهن شماره 10 برای مهاجم جدید سرخپوشان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرارداد نهایی استوکس امضا شد ، پیراهن شماره 10 برای مهاجم جدید سرخپوشان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید