لینک سیس اولین روتر مش وای فای 6 خود را با سرعت 5.3 گیگابیت معرفی کرد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، لینک سیس از اولین روتر مش وای فای 6 رونمایی کرد. روتر Velop WiFi 6 محصول جدید شرکت لینک سیس است که با قیمت 399 دلار یا بسته دو تایی 699 دلار از امروز وارد بازارهای جهانی می گردد. نام کامل این روتر Velop MX5 است.

لینک سیس اولین روتر مش وای فای 6 خود را با سرعت 5.3 گیگابیت معرفی کرد

سیستم مش وای فای لینک سیس Velop جزو بهترین ها در بازار است و تا کنون موفقیت های زیادی کسب نموده است. حالا، شرکت لینک سیس با به روزرسانی این سری از روترهای خود، سعی نموده استاندارد جدید شبکه های بی سیم وای فای را بدان اضافه کند.

لینک سیس می گوید روتر مش وای فای Velop WiFi 6 برای کاربرانی مناسب است که می خواهند تعداد بیشتری دستگاه را در خانه به وای فای متصل نمایند و با سرعت بیشتری به اینترنت وصل باشند.

به گفته لینک سیس، هر نود مش وای فای Velop WiFi 6 می تواند حداکثر متراژی در حدود 280 مترمربع را پوشش دهد. بنابراین؛ یک بسته دوتایی این روتر برای پوشش دادن خانه ای 500 متری مناسب است و با بسته سه تایی آن می توان خانه های در متراژ 700 الی 800 متر را زیر پوشش وای فای پرسرعت برد.

این روتر می تواند به راحتی 50 دستگاه متصل به وای فای و اینترنت را پاسخ گو باشد بدون اینکه مسئله ای در پهنای باند، پایداری سیگنال ها و افت سرعت اینترنت رخ دهد.

روتر مدرن و به روز ولی گران

لینک سیس Velop WiFi 6 از 4 درگاه شبکه اترنت گیگابیتی و 1 درگاه WAN گیگابیتی سود می برد. افزون بر این درگاه ها، مجهز به یک درگاه USB 3.0 Type-A برای اتصال دستگاه های دیگر به وسیله درگاه USB است.

یک پردازنده چهار هسته ای 2.2 گیگاهرتزی برای این روتر انتخاب شده و حداکثر سرعت آن روی هر دو باند رادیویی 5.3 گیگابیت با 12 استریم است. لینک سیس می گوید این سرعت به وضوح از روترهای Velop قبلی سریع تر است.

یکی از مزایای روتر Velop MX5 لینک سیس در نصب و راه اندازی ساده آن توسط اپلیکیشن لینک سیس است. این اپ علاوه بر اینکه یاری می نماید روتر و سیستم مش وای فای را در کمتر از چند دقیقه راه اندازی کنید؛ اطلاعات زیادی از وضعیت شبکه نشان داده و قابلیت هایی مانند کنترل والدین، شبکه میهمان و کنترل پهنای باند را در دسترس شما قرار می دهد.

قبلا لینک سیس نسخه به روزشده ای از یک سیستم مش وای فای Orbi خود با وای فای 6 را معرفی نموده بود ولی هنوز وارد بازار نشده است.

روتر Velop WiFi 6 از نظر فناوری ها و استانداردهای وای فای به روز و مدرن است ولی از نظر قیمتی بالا است و شاید کاربران ترجیح دهند سراغ روترهای دیگر این شرکت با استاندارد 802.11ac یا همین سیستم مش وای فای Velop قدیمی بروند.

البته، هر کاربری که بخواهد از وای فای 6 استفاده کند؛ باید یک روتر وای فای 6 خریداری نموده باشد. دیر یا زود، همه کاربران ناچار می شوند روترهای وای فای 6 خریداری نمایند ولی به مرور قیمت های آن ها کاهش پیدا خواهد نمود.

اگر یک روتر وای فای 6 مانند ایسوس ROG RAPTURE GT AX11000 یا RT-AX88U خریده باشید؛ احتمالا دنبال لپ تاپ سازگار با وای فای 6 می گشت. چون زمانی…

انتها پس از دو سه ماه حرف و حدیث درباره روتر جدید گوگل، این محصول دیشب در خلال مراسم معرفی گوشی های پیکسل 4 و پیکسل…

ایسوس ایران تبلیغات روتر وای فای 6 جدید این شرکت را شروع نموده است و می توانیم امیدوار باشیم که این روتر به زودی در بازار ایران عرضه…

هفته گذشته مایکروسافت دو دستگاه تبلت لپ تاپ هیبریدی به نام های سرفیس پرو ایکس و سرفیس پرو 7 معرفی کرد. سرفیس هایی بسیار زیبا و قدرتمند که…

آمازون در رویداد روز آدینه خود از روتر دوبانده All-new Eero رونمایی کرد. این روتر مش وای فای با دستیار صوتی الکسا کنترل می گردد. آمازون سال…

با عرضه آیفون های 11 که از وای فای 6 پشتیبانی می نمایند؛ اکنون این پرسش مهم مطرح می گردد که آیا باید یک روتر وای فای 6 بخریم؟ پیش…

موسسه Wi-Fi Alliance که متولی توسعه و تصویب استانداردهای وای فای است؛ انتها دستورالعمل ها و برنامه های وای فای 6 (استاندارد 802.ax) را رسما اظهار داشت تا حرکت…

اپل از آیفون های جدید خود رونمایی کرد. سه آیفون 11، 11 پرو و 11 پرو مکس تا دو هفته دیگر وارد بازار می شوند و جایگزین…

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت

منبع: شبکه چی
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 272

به "لینک سیس اولین روتر مش وای فای 6 خود را با سرعت 5.3 گیگابیت معرفی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لینک سیس اولین روتر مش وای فای 6 خود را با سرعت 5.3 گیگابیت معرفی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید