ماروتا: رئال مادرید برای جذب ویدال به یوونتوس پیشنهادی نداده است

به گزارش مجله وبلاگ فروش، خبرنگاران: مدیرورزشی باشگاه یوونتوس شایعه کوشش کهکشانی ها برای جذب هافبک شیلیایی بانوی پیر را تکذیب و تأکید کرد که هیچ پیشنهادی از سوی مادریدی ها به قهرمان ایتالیا داده نشده است.

ماروتا: رئال مادرید برای جذب ویدال به یوونتوس پیشنهادی نداده است

به گزارش خبرنگاران، جوزپه ماروتا گزارش های اخیر بعضی رسانه های ایتالیایی و اسپانیایی مبنی بر اینکه رافائل بنیتس، سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید از رؤسای این باشگاه تقاضا نموده برای اش آرتورو ویدال را به خدمت بگیرند، تکذیب و در عین حال اعتراف کرد که پر کردن جای آندره آ پیرلو برای یوونتوس سخت خواهد بود.

مدتی است که گفته می گردد ویدال 28 ساله در فهرست خرید کهکشانی ها قرار گرفته است و روز دوشنبه هفته جاری نیز حتی گزارش هایی منتشر شد مبنی بر اینکه رئال مادرید به طور رسمی تمایل خود برای جذب این بازیکن شیلیایی را تأیید نموده است.

ماروتا در این خصوص به خبرنگاران گفت: ویدال راهی رئال مادرید می گردد؟ اینها فقط شایعه اند. رئال مادرید هنوز قدمی برای جذب این بازیکن برنداشته است. البته باید بگویم ما با رئالی ها رابطه فوق العاده ای داریم.

روز گذشته (دوشنبه) شایعاتی که درباره آندره آ پیرلو، هافبک ایتالیایی یوونتوس منتشر شده بود به حقیقت پیوست و او هم تیمی فرانک لمپارد و داوید ویا در تیم نیویورک سیتی شد. ماروتا اعتراف کرد که برای بانوی پیر، پر کردن جای پیرلو در ترکیب اصلی تیم کار سختی خواهد بود.

وی اذعان داشت: امروز برای پیرلو روز یک نوستالژی بزرگ است. پیدا کردن جانشین برای پیرلو کار آسانی نخواهد بود و تعدادی کسانی که با توانایی های او زاده شده اند، کم است اما ما کوشش مان را برای پر کردن جای خالی آندره آ انجام می دهیم.

آرتورو ویدال در حال حاضر در کنار یوونتوسی ها نیست، چون به تازگی مأموریتش با تیم ملی شیلی در رقابت های کوپا آمه ریکا تمام شده است، جایی که به قهرمانی قرمزپوشان آمریکای لاتین در خاک خودشان یاری کرد. او اما به زودی قرار است به ایتالیا برگردد و تمریناتش را در کنار بانوی پیر از سر بگیرد.

منبع: تسنیم
انتشار: 12 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 471

به "ماروتا: رئال مادرید برای جذب ویدال به یوونتوس پیشنهادی نداده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماروتا: رئال مادرید برای جذب ویدال به یوونتوس پیشنهادی نداده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید