مالک ایمان شیراز: رأی کمیته انضباطی را می پذیریم

به گزارش مجله وبلاگ فروش، مالک باشگاه ایمان شیراز گفت که رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درخصوص برگزار نشدن ملاقات تیم فوتسال ایمان با سن ایچ ساوه را می پذیرد.

مالک ایمان شیراز: رأی کمیته انضباطی را می پذیریم

محسن ابراهیمی، مالک باشگاه ایمان شیراز در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره غیبت تیم فوتسال ایمان مقابل سن ایچ ساوه در هفته نهم لیگ برتر گفت: باشگاه درگیر مسائل مالکیتی بود. مالک پیشین، تیم را به حال خود رها کرد و آن را به صورت کامل واگذار ننموده بود. این کار انجام و مسائل اقتصادی ما هم حل شد. از بازی بعدی مسئله ای نخواهیم داشت.

وی درخصوص رأی آینده کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برای تصمیم گیری در خصوص نتیجه مسابقه و احتمال جریمه باشگاه ایمان توضیح داد: ما این غیبت را به صورت مکتوب بیان نموده بودیم و شرایط خود را تشریح کردیم. نمی دانم چه رأیی صادر می گردد، اما اتفاقی است که اتفاق افتاده و رأی صادر شده را می پذیریم.

مالک جدید باشگاه ایمان شیراز درباره جدایی چند بازیکن از تیم فوتسال این باشگاه و نیز مسائل اقتصادی نماینده استان فارس به خبرنگاران گفت: سرمربی تیم به چند بازیکن احتیاج نداشت که آنها از ایمان جدا شدند. دو بازیکن دیگر اما مد نظر سرمربی بودند که آنها را به تیم بازگرداندیم. مشکل مالکیتی و اقتصادی حل شده است. ما هزینه های تیم را از هزینه شخصی و اسپانسر تأمین می کنیم، نه ارگان های دولتی.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

ابراهیمی در پاسخ به این پرسش که آیا با ناپسند بودن اقدام تیم ایمان در سفر نکردن به ساوه موافق است یا خیر، بیان نمود: بله این اتفاق قطعاً جالب نیست، اما شرایط اصلاح شده و شرایط تیم ایمان خیلی بهتر می گردد. تمرینات خوبی داشتیم و سه بازی متوالی در شیراز داریم که ان شاءالله نتیجه می گیریم و کوشش می کنیم به پلی آف نرسیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 اسفند 1399 بروزرسانی: 19 اسفند 1399 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 10043

به "مالک ایمان شیراز: رأی کمیته انضباطی را می پذیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مالک ایمان شیراز: رأی کمیته انضباطی را می پذیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید