متخصصان ایرانی خارج از کشور تسهیلات مسکن دریافت می نمایند

به گزارش مجله وبلاگ فروش، سید علی حسینی در تبادل نظر با خبرنگاران گفت: این معاونت همیشه برنامه هایی را برای همکاری با متخصصان ایرانی خارج از کشور از 4سال گذشته شروع نموده است.

متخصصان ایرانی خارج از کشور تسهیلات مسکن دریافت می نمایند

وی با بیان اینکه عمدتا این افراد از دانشگاههای برتر بوده اند، مطرح کرد: افرادی که از صد تا چهارصد دانشگاه برتر هستند، بر اساس رزومه انتخاب و از نظر داشتن شاخص های علمی و فناوری گلچین می شوند.

معاون روابط علمی و سرمایه انسانی مرکز تعاملات بین الملل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: این متخصصان در قالب شرکتهای دانش بنیان و استارت آپ ها فعالیت می نمایند.

وی با بیان اینکه به همین دلیل تسهیلاتی را برای آنها در نظر داریم، بیان نمود: یکی از این تسهیلات، ارائه وام برای خرید یا ساخت مسکن است.

حسینی اضافه نمود: دانش آموختگان، متخصصان، کارآفرینان و اساتید ایرانی خارج از کشور که در حال حاضر ساکن ایران نیستند یا اینکه از تاریخ بازگشت آنها به کشور بیش از دو سال نگذشته باشد می توانند این تسهیلات را دریافت نمایند.

وی خاطر نشان کرد: دانش آموختگان دوره دکتری با کسب حداقل 300 امتیاز و دانش آموختگان کارشناسی ارشد با کسب حداقل 200 امتیاز مرکز تعاملات بین الملل می توانند از این تسهیلات استفاده نمایند.

به گفته معاون روابط علمی و سرمایه انسانی مرکز تعاملات بین الملل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، میزان وام و شرایط تخصیص این وام مطابق با ابلاغ بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران است.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 1083

به "متخصصان ایرانی خارج از کشور تسهیلات مسکن دریافت می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "متخصصان ایرانی خارج از کشور تسهیلات مسکن دریافت می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید