مجمع آسیایی و کارگاه بین المللی اسپوکس برگزار می گردد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، انجمن اسپوکس ایران به میزبانی استان گیلان و در منطقه آزاد انزلی میزبان کشورهایی از قاره آسیا و چند کشور اروپایی خواهد بود.

مجمع آسیایی و کارگاه بین المللی اسپوکس برگزار می گردد

با تور ارزان مالزی سنگاپور از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید. با ما به کوالالامپور ، پنانگ و لنکاوی سفر کنید و از سفری دل انگیز لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، انجمن اسپوکس ایران با هدف برگزاری اولین مجمع آسیایی و کارگاه بین المللی، هفته آینده (14 تا 18 شهریور) به میزبانی استان گیلان و در منطقه آزاد انزلی میزبان کشورهایی از قاره آسیا و چند کشور اروپایی خواهد بود.

محمدرضا هاشم پور پاشاکی، رئیس انجمن اسپوکس کشور در گفت و گو با سایت فدراسیون انجمن های ورزشی با اعلام این خبر گفت: اولین مجمع آسیایی اسپوکس برای انتخاب اعضای هیئت رئیسه کنفدراسیون قاره آسیا با دعوت از نمایندگان چند کشور آسیایی برگزار خواهد شد که طی آن رئیس اسپوکس قاره آسیا، دبیر کل، نایب رئیس و دیگر اعضای هیئت رئیسه انتخاب خواهند شد.

وی اضافه نمود: همچنین در خلال برگزاری مجمع آسیایی، اولین کارگاه آموزش بین المللی مربیگری و داوری را با حضور مربیان و داوران کشورهای خارجی برگزار خواهیم کرد تا آنها با آخرین قوانین و ضوابط این رشته نوپا آشنا شوند.

کشورهایی از جمله کره جنوبی، نپال، بوتان، هندوستان، امارات متحده عربی، بحرین، افغانستان، عمان، انگلستان، کانادا، ایتالیا، ولز، اسکاتلند و ایران برای حضور در رویداد فوق اعلام آمادگی نموده اند.

منبع: تسنیم
انتشار: 2 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 2193

به "مجمع آسیایی و کارگاه بین المللی اسپوکس برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجمع آسیایی و کارگاه بین المللی اسپوکس برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید