مدیر انستیتو ملی آلرژی و بیماری های عفونی آمریکا: به خاطر کرونا، خانواده ام مورد تهدید و آزار قرار گرفته اند

به گزارش مجله وبلاگ فروش، در بدترین کابوس هایم نیز تصور نمی کردم که مردمی که به چیزهایی که اصول بهداشت عمومی محض هستند، اعتراض دارند، آنقدر جبهه گرفته اند و آنچه را که من و شما که مسائل علمی در دنیا هستند، می گوییم، دوست ندارند که شما را تهدید می نمایند.

مدیر انستیتو ملی آلرژی و بیماری های عفونی آمریکا: به خاطر کرونا، خانواده ام مورد تهدید و آزار قرار گرفته اند

مدیر انستیتو ملی آلرژی و بیماری های عفونی آمریکا گفت که وی و خانواده اش تهدید به مرگ شده اند چرا که مردم صحبت هایی را که وی درباره کووید 19 می نماید، دوست ندارند.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری هیل، دکتر آنتونی فائوچی، مدیر انستیتو ملی آلرژی و بیماری های عفونی آمریکا در جریان مصاحبه ای با شبکه سی ان ان گفت: تهدید به مرگ برای من و خانواده ام و آزار و اذیت دخترانم تا جایی که مجبور شدم برای امنیت خودم و خانواده ام نیروهای امنیتی استخدام کنم حیرت آور است.

وی اضافه کرد: در بدترین کابوس هایم نیز تصور نمی کردم که مردمی که به چیزهایی که اصول بهداشت عمومی محض هستند، اعتراض دارند، آنقدر جبهه گرفته اند و آنچه را که من و شما که مسائل علمی در دنیا هستند، می گوییم، دوست ندارند که شما را تهدید می نمایند.

فائوچی در ادامه گفت: بحران هایی چون کوید 19 بهترین و بدترین مردم را تعیین می نماید.

در پی شیوع ویروس کرونا، وجهه و صندلی فائوچی ارتقا یافته و وی اغلب در تلویزیون در حالی که شرایط صریح و واقعی پاندمی کرونا درآمریکا را به تصویر می کشد، دیده می گردد.

فائوچی 79 ساله یکی از کارشناسان بیماری های عفونی در دنیا است و به شش رئیس جمهور درباره ایدز، ابولا، زیکا و دیگر بحران های بهداشتی مشاوره داده است. وی به خاطر صراحتش و تمایلش برای تصحیح رئیس جمهور مشهور است.

وی گفت: حجمی از احساسات ضد علمی در آمریکا وجود دارد و فکر می کنم که این فقط به علم مربوط نمی گردد. این مساله بیشتر به اقتدار و قدرت حاکم و بی اعتمادی به آن مربوط می گردد. جامعه علمی باید شفاف تر باشد و برای مردم اهمیت علم و سیاست بر مبنای اسناد و مدرک را تعیین کند.

منبع: عصر ایران
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 6293

به "مدیر انستیتو ملی آلرژی و بیماری های عفونی آمریکا: به خاطر کرونا، خانواده ام مورد تهدید و آزار قرار گرفته اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیر انستیتو ملی آلرژی و بیماری های عفونی آمریکا: به خاطر کرونا، خانواده ام مورد تهدید و آزار قرار گرفته اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید