مراکز گردشگری کهگیلویه و بویراحمد تسهیلات ویژه دریافت می نمایند

به گزارش مجله وبلاگ فروش، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز 13 فرودین ماه 99 با معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ملاقات کرد.

مراکز گردشگری کهگیلویه و بویراحمد تسهیلات ویژه دریافت می نمایند

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد، مجید صفایی در این نشست با اشاره به بازدیدهای امروز از مناطق و تفرجگاه گردشگری شهرستان بویراحمد، اظهار کرد: هیچ گونه مسافری در تفرجگاه های گردشگری اسکان نداشتند.

او توضیح داد: از زمان شیوع بیماری کرونا در استان تمام مکان های گردشگری کهگیلویه و بویراحمد تعطیل است.

سرپرست میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد، گفت: مراکز گردشگری در ایام بیماری کرونا دچار ضرر و زیان های مالی شده است.

او اضافه کرد: مسئولان استان کوشش نمایند تا بعد از شکست کرونا، بخش خصوصی استان برای جبران ضررهای مالی خود حمایت شوند.

صفایی ادامه داد: مراکز گردشگری کهگیلویه و بویراحمد هرساله در ایام نوروز میزبان تعداد زیادی از گردشگران بود که هم اکنون به دلیل شیوع بیماری کرونا تعطیل هستند و همه کارکنان این مراکز بیکار شده است.

عزیز فیلی معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این نشست بابیان اینکه همه مسئولان و دستگاهای اجرایی استان درگیر کنترل بیماری کرونا در استان هستند، گفت: میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان به خوبی توانست بر مراکز گردشگری و خدماتی در این ایام نظارت داشته باشد.

اواز حمایت دولت به اماکن گردشگری که در این ایام دچار خسارت مالی شده است خبردادو اظهار کرد: مراکز مربوط به گردشگری شامل هتل ها، هتل آپارتمان ها، مجتمع های جهانگردی و گردشگری، مهمان پذیرها، مهمانسراها، مسافرخانه ها، زائرسراها، مراکز بوم گردی، مراکز اقامتی و پذیرایی و تفریحی و خدماتی بین راهی بعد از شکست کرونا تسهیلات ویژه دریافت می نمایند.

معاون هماهنگی عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: تمام افراد شاغل در مراکز گردشگری مورد تأیید اداره کل استان که در این ایام بیکار شده اند، بیمه بیکاری دریافت می نمایند.

او اضافه کرد: مسئولان میراث فرهنگی باید بعد از شکست کرونا در کهگیلویه و بویراحمد زمینه شورونشاط مردم را فراهم سازند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 31 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 3630

به "مراکز گردشگری کهگیلویه و بویراحمد تسهیلات ویژه دریافت می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراکز گردشگری کهگیلویه و بویراحمد تسهیلات ویژه دریافت می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید