ارسال بیش از 8 هزار پرونده درخواست تسهیلات از سوی وزارت میراث فرهنگی به بانک

به گزارش مجله وبلاگ فروش، ولی تیموری معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی از ارسال بیش از 8 هزار پرونده درخواست تسهیلات از سوی خانواده گردشگری اطلاع داد و گفت: طبق آخرین گزارش دریافتی از نتایج آنالیز پرونده متقاضیان وزارت گردشگری برای استفاده از تسهیلات بانکی ویژه بحران کرونا تا کنون بیش از 8 هزار و سیصد پرونده با ارزش اقتصادی حدود 4 هزار و نهصد و بیست میلیارد ریال پس از تکمیل شدن به بانک های عامل ارسال شده اند.از این تعداد بالغ بر 380 میلیارد ریال تسهیلات به فعالان عرصه گردشگری پرداخت شده است.

ارسال بیش از 8 هزار پرونده درخواست تسهیلات از سوی وزارت میراث فرهنگی به بانک

او گفت: تعداد پرونده های ذکر شده بیش از 36 هزار نفر شاغل در صنعت گردشگری کشور راکه تا تاریخ 11 مرداد ماه جاری در سامانه وزارت کار ثبت شده است، پوشش می دهند.

تیموری با اشاره به اینکه جمعی از خسارت دیدگان حوزه گردشگری متقاضی دریافت وام، اما فاقد بیمه بوده اند؛ اضافه کرد: بخش هایی از جمله اقامتگاه های بوم گردی، راهنمایان تور، هنرمندان صنایع دستی و حتی بعضی از فعالان سایر تاسیسات گردشگری فاقد بیمه بوده اند که از این تعداد بالغ بر 60 هزار پرونده هم اکنون در جهت پرداخت قرار گرفته است.

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی تأکید کرد:فعالان گردشگری متقاضی وام که بیمه ندارند ،باید به سرعت ثبت نام خود را در سامانه کارا تکمیل و نهایی نمایند.

تیموری در سرانجام از متقاضیانی که پرونده های آنان به مرحله نهایی اخذ وام رسیده است،درخواست کرد که با مراجعه به بانک های عامل تسهیلات قطعی شده را دریافت نمایند.

باشگاه خبرنگاران

منبع: گردشبان
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 6287

به "ارسال بیش از 8 هزار پرونده درخواست تسهیلات از سوی وزارت میراث فرهنگی به بانک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارسال بیش از 8 هزار پرونده درخواست تسهیلات از سوی وزارت میراث فرهنگی به بانک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید