مرسدس بنز AMG G63 با تیونینگ منصوری معرفی گشت

به گزارش مجله وبلاگ فروش، از چند هفته پیش، بعضی خودروسازان و دیگر کمپانی های فعال در حوزه حمل و نقل با رونمایی از تازه ترین محصولات، خود را برای شرکت در نودمین دوره از نمایشگاه خودروی ژنو آماده می کردند. اما شیوع ویروس کرونا و تصمیم دولت سوئیس در اعلام ممنوعیت هر گونه تجمعات عمومی بیش از هزار نفری، مسئولان برگزاری نمایشگاه خودروی ژنو را مجبور کرد این دوره را لغو نمایند.

مرسدس بنز AMG G63 با تیونینگ منصوری معرفی گشت

منصوری جزو شرکت هایی بود که به رسم سال های قبل می خواست با پروژه های متعدد حضوری پررنگ در ژنو داشته باشد. مرسدس AMG G63 تقویت شده یکی از پروژه های جذاب این تیونر پرآوازه بود که برای رونمایی در ژنو برنامه ریزی شده بود. شاسی بلند آلمانی با توجه به موتور قدرتمند خود در حالت استاندارد هم حرف های زیادی برای گفتن در برابر رقبا دارد. اما از نظر منصوری هنوز جا برای پیشرفت وجود داشته و G63 AMG از پتانسیل های ظاهری و فنی بیشتری برخوردار است.

برای ارتقای نمای ظاهری AMG G63، مهندسین منصوری یک کیت بدنه اختصاصی توسعه داده اند. این کیت اجزایی مثل کاپوت، سپر جلو و عقب جدید، رکاب های جانبی، گلگیرهای خیلی متورم و چراغ های سقفی را شامل می گردد؛ ضمن اینکه جلوپنجره موسوم به پانامریکانا به رنگ مشکی درآمده و رینگ های استاندارد با نمونه های غول پیکر 24 اینچی که دارای پره های Y شکل هستند، جایگزین شده است.

در بخش فنی، با بازنگری های انجام شده در موتور 4 لیتری V8 توئین توربو و استفاده از سیستم اگزوز اسپرت، قدرت خروجی از 585 اسب بخار به 720 واحد ارتقا پیدا نموده است. منصوری درباره فاکتورهایی مثل شتاب و حداکثر سرعت حرفی به میان نیاورده، ولی بد نیست بدانید AMG G63 در حالت استاندارد در عرض 4.5 ثانیه سرعت خود را به 100 کیلومتر در ساعت رسانده و قادر است نهایت سرعت 240 کیلومتر در ساعت را ثبت کند. البته حداکثر سرعت زمانی قابل تحقق است که مشتری پکیج Driver را سفارش دهد، در غیر این صورت رقم مربوطه به 220 کیلومتر در ساعت تقلیل می یابد.

برای دست پرورده جدید منصوری قیمتی در حدود 330 هزار یورو (معادل تقریبا 361 هزار دلار) تعیین شده که تقریبا دو برابر AMG G63 استاندارد است. ناگفته نماند تیونر معروف برابوس هم قصد داشت از پروژه ای به نام 800 Adventure XLP در ژنو 2020 پرده برداری کند. این پروژه در حقیقت یک پیکاپ مبتنی بر G63 بوده و قدرت موتور آن 800 اسب بخار اعلام شده است. به گفته برابوس این پیکاپ شتابی برابر با 4.8 ثانیه داشته و می تواند به نهایت سرعت 210 کیلومتر در ساعت دست پیدا کند. تیونر آلمانی برای هر دستگاه 800 Adventure XLP قیمت پایه ای برابر با 389,831 یورو (معادل 424 هزار دلار) تعیین نموده است.

منبع: carscoops

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 30 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 3101

به "مرسدس بنز AMG G63 با تیونینگ منصوری معرفی گشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرسدس بنز AMG G63 با تیونینگ منصوری معرفی گشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید