جهت ویژه نابینایان از پیاده راه ها حذف نه، بهتر می گردد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، در پی انتشار بعضی تصاویر در شبکه های اجتماعی مبنی بر حذف علائم هشدار دهنده به نابینایان در پیاده ورهای تهران، شهرداری توضیحاتی ارائه کرد

جهت ویژه نابینایان از پیاده راه ها حذف نه، بهتر می گردد

به گزارش خبرنگاران، معاونت فنی و عمران شهرداری تهران خاطرنشان کرد که نه تنها جهت ویژه نابینایان از پیاده راه ها حذف نمی گردد بلکه کفپوش های هشداردهنده جایگزین موزاییک های شیاری می شوند.

صفاصبوری دیلمی در واکنش به انتشار اخباری مبنی بر ابلاغ دستورالعمل حذف خطوط حسی ویژه استفاده نابینایان از پیاده راه ها که در فضای مجازی منتشر شد، ضمن اعلام نادرستی این ادعا به ایسنا، بیان کرد: اگر این اتفاق در معابر انجام شده به منظور بازسازی پیاده راه های تخریبی بوده است.

وی گفت: این معاونت بازسازی موزاییک های شیاری یا همان خطوط حسی ویژه استفاده نابینایان از پیاده راه ها را در دستور کار خود قرار داده است. به همین علت هم اگر حذفی انجام شده، موقت است و مجدد خطوط حسی ویژه استفاده نابینایان در پیاده راه ها نصب خواهد شد.

بنا براعلام روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، یکی از طرح های جدید اجرایی راجع به حذف موزاییک های شیاری و جایگزین راهنمای اکسترنال ویژه نابینایان با استفاده از تکنولوژی های به روز در این جهتها است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 6 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 2728

به "جهت ویژه نابینایان از پیاده راه ها حذف نه، بهتر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جهت ویژه نابینایان از پیاده راه ها حذف نه، بهتر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید