مطهری: رابطه من و مجیدی خوب و حرفه ای است، بازی دادن یا ندادن بازیکن به سلیقه مربی بازمی شود

به گزارش مجله وبلاگ فروش، امیر ارسلان مطهری مهاجم تیم فوتبال استقلال با اشاره به شایعه اختلافش با فرهاد مجیدی گفت که رابطه او با سرمربی استقلال خوب و حرفه ای است.

مطهری: رابطه من و مجیدی خوب و حرفه ای است، بازی دادن یا ندادن بازیکن به سلیقه مربی بازمی شود

به گزارش خبرنگاران، امیرارسلان مطهری در گفت وگو با رسانه باشگاه استقلال، درباره شایعه اختلافش با فرهاد مجیدی سرمربی تیم استقلال گفت: رابطه من و مجیدی بسیار خوب و حرفه ای است و از حضور در استقلال راضی ام. تمرکز ما روی موفقیت در ادامه لیگ، جام حذفی و آسیاست و می خواهم بدون توجه به این حرف و حدیث ها با استقلال روزهای خوبی داشته باشم و به تیم ملی برسم که هدف بعدی من بعد از پوشیدن پیراهن استقلال است.

وی توضیح داد: به هرحال بازی دادن یا ندادن به یک بازیکن به سلیقه و تفکرات سرمربی یک تیم بر می شود و برای من و دیگر بازیکنان استقلال مهم موفقیت این تیم و خشنودی طرفداران است.

مهاجم تیم فوتبال استقلال در انتها گفت: هدف گذاری ما در لیگ کسب سهمیه، در جام حذفی قهرمانی و در آسیا تجربه روزهای بهتر و صعود به مرحله بعد است. به همین خاطر ما بدون توجه به این مسائل، کارمان را برای رسیدن به این خواسته ها و خشنود کردن طرفداران میلیونی مان دنبال می کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 6256

به "مطهری: رابطه من و مجیدی خوب و حرفه ای است، بازی دادن یا ندادن بازیکن به سلیقه مربی بازمی شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مطهری: رابطه من و مجیدی خوب و حرفه ای است، بازی دادن یا ندادن بازیکن به سلیقه مربی بازمی شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید