معرفی عطر گوچی فلورا؛ عطر بی نظیر زنانه

به گزارش مجله وبلاگ فروش، عطر گوچی فلورا یکی از لوکس ترین عطر های زنانه با بازه قیمت تقریبا مناسب است. این برند ایتالیایی نه تنها در صنعت مد و پوشاک و فراوری کالای چرم بسیار پیروز بوده، بلکه سهم زیادی از فراوریات عطر و ادکلن جهان را به کمپانی خود اختصاص داده است. در ادامه با یکی از محبوب ترین عطر های زنانه جهان آشنا می شوید.

معرفی عطر گوچی فلورا؛ عطر بی نظیر زنانه

خبرنگاران | سرویس مد و پوشاک - گوچی فلورا یکی از پرفروش ترین عطر های زنانه به شمار می آید. نسخه جدید عطر فلورا توسط Gucci EDP در ابتدای سال 2010 به بازار عرضه شد. این نسخه به عنوان یک نسخه شدیدتر، عمیق تر، اغوا کننده و غنی تر اعلام شد. رایحه های عطر گوچی فلورا همان ترکیب جوانی و خوش بینانگی Gucci EDP را داراست. تنها تفاوت در غلظت بیش تر نسخه EDP است. عطر گوچی فلورا توسط Frida Giannini طراحی شده که اولین بار از طرح گل های گوچی فلورا روی روسری گریس، پرنسسی از موناکو، الهام گرفت. رایحه اغواگر گل ها، سال هاست بانوان را با جزئیات فریبنده و زنانه جلب نموده است.

رایحه اول گوچی فلورا با agrums آغاز، و با رایحه گل پیونی ترکیب می گردد. در ادامه رایحه های متعادل گل رز و اسمنتوس را معرفی می نماید؛ در حالیکه، پایه ای از رایحه پچولی و چوب صندل را تداعی می نماید. عطر گوچی فلورا باشکوه تر و قوی تر از نسخه EDP با بطری مشابه همان نسخه اصلی، ولی با جزییات طلایی روی نوار روبان مشکی، درب مشکی و مایع تیره تر طراحی شده است.

بهترین و خوشبوترین نسخه های عطر گوچی فلورا

1. عطر گوچی فلورا نسخه EAU FRAICHE

این نسخه در سال 2011 به بازار عرضه شد. نسخه EAU FRAICHE یک عطر شیرین، ملایم و خنک است. نعنا هندی و چوب صندل سفید از رایحه های اصلی این نسخ گوچی فلورا است. رایحه آن ترکیبی از گل ها و میوه هاست؛ بنابراین مصرف آن در روز های گرم تابستان ایده خوبی خواهد بود. مصرف نسخه EAU FRAICHE برای مجالس رسمی، مجالس شادی و روز های گرم توصیه می گردد.

2. عطر گوچی فلورا نسخه GRACIOUS TUBEROSE (رز دلپذیر)

در سال 2012 برند گوچی تغییر جدید در ظاهر عطر ها و همچنین رایحه آن ها بوجود آورد؛ فراوری مجموعه ای به نام گاردن! نسخه GRACIOUS TUBEROSE که در زبان فارسی رز دلپذیر معنا می گردد، یک عطر شیرین زنانه مناسب برای مهمانی و مجالس رسمی است. رز کوهی و سرو سفید از رایحه های اصلی این نسخه گوچی فلورا هستند. رایحه گل رز در این نسخه غالب است و بوی لطیفی ایجاد می نماید.

3. عطر گوچی فلورا نسخه GORGEOUS GARDENIA (یاسمن مجلل)

این نسخه نیز یکی دیگر از اعضای مجموعه گاردن گوچی است که در سال 2012 روانه بازار شد. در فراوری این عطر از مواد اولیه بسیار گران قیمت استفاده شده است. نسخه GORGEOUS GARDENIA ماندگاری بالایی دارد، چراکه رایحه گل یاسمن در آن غالب است و یک عطر شیرین زنانه محسوب می گردد. نعنا هندی و شکر سرخ از رایحه های اصلی این عطر گوچی فلورا هستند.

4. عطر گوچی فلورا نسخه GLAMOROUS MAGNOLIA (مگنولیا فریبنده)

یکی دیگر از اعضای مجموعه گاردن نسخه مگنولیا فریبنده است. مشک، چوپ صندل و شکلات رایحه های اصلی این عطر هستند. عطر های مجموعه گاردن بسیار رمانتیک، لطیف و دلربا هستند، بنابراین گزینه بسیار خوبی برای مهمانی ها و مجالس به شمار می آیند. این نسخه گوچی فلورا نیز عطری شیرین است و از محبوب ترین فراوریات سال 2012 محسوب می گردد.

باید بگوییم که قیمت عطر های برند گوچی تقریبا مقرون به صرفه است. شما با مبلغی بین 300 هزار تا 1 میلیون تومان می توانید صاحب یکی از این عطر های زنانه شوید. آیا تابه حال یکی از عطر های برند گوچی را خریداری نموده اید؟ قیمت آن چقدر بوده است؟ آیا از این عطر راضی هستید؟ ماندگاری و محبوبیت آن چقدر است؟ نظرات و پیشنهادات خود را در انتهای این صفحه با مجله خبرنگاران به اشتراک بگذارید.

برگرفته از: fragrantica.com

منبع: setare.com
انتشار: 6 اسفند 1399 بروزرسانی: 6 اسفند 1399 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 9767

به "معرفی عطر گوچی فلورا؛ عطر بی نظیر زنانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی عطر گوچی فلورا؛ عطر بی نظیر زنانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید