مقاله: 10 موزه برتر پکن را بشناسیم

به گزارش مجله وبلاگ فروش، با فاصله زیادی، محبوب ترین موزه در پکن بین مسافران تور چین، موزه قصر است. این مجموعه به نام شهر ممنوعه شناخته می شود. این مکان محل سکونت آخرین خانواده سلطنتی چین بوده است. شهر ممنوعه در مرکز پکن قرار داشته و شمال میدان تیانانمن را اشغال کرده است. این مجموعه در دوره سلسله مینگ (1368 تا 1644) ساخته شده و بزرگترین و حفظ شده ترین مجموعه قصر در تمام دنیا است. این جاذبه گردشگری چین در سال 1987 به لیست مکانهای ثبت شده در میراث جهانی یونسکو اضافه شد. موزه قصر همراه با دیوار بزرگ چین مکانهایی هستند که باید آنها را در مدت تور چین و در پکن ببینید. تعداد زیادی گنجینه از خانواده های سلطنتی چین، با ارزش تاریخی فوق العاده بالا، در این موزه قرار گرفته اند. این گنجینه های ملی، تنها ویژگی خارق العاده این مجموعه نیستند. خود ساختمان ها نیز در این قصر از مهمترین بخش های دیدنی این مجموعه اند. سقفهای طلایی همراه با دیوارهای سرخ و تزئینات سلطنتی قدیمی چینی، از عجایب معماری جهان هستند.

مقاله: 10 موزه برتر پکن را بشناسیم

موزه تاریخ طبیعی پکن وقتی که در سال 1959 افتتاح شد، اولین موزه همه جانبه از علم طبیعت در چین بود. تمرکز اصلی این موزه در چین، بر تحقیقات علمی و ترویج علم در موضوعاتی مانند جانورشناسی و گیاه شناسی است. صدها فسیل از پستانداران بزرگ باستانی، همراه با تعداد زیادی آثار باستانی به خوبی حفظ شده، در این موزه نگهداری می شوند. نمایشگاه های دائمی و موقت در تمام طول سال در این موزه پکن برگزار می شوند. گالری دایناسورها و خزنده های ماقبل تاریخ، گالری پستانداران باستانی، گالری منشا حیات و شکل گیری بی مهرگان باستانی، قلمرو گیاهان، گالری زیبایی حیوانات و گالری حیوانات دوست انسان، از مهمترین نمایشگاه های موزه تاریخ طبیعی پکن هستند. این موزه در منطقه Dongcheng پکن و در خیابان Tianqiao جنوبی قرار گرفته است.

موزه ملی فیلم چین، بزرگترین موزه در چین با موضوعیت به نمایش گذاشتن تاریخ و فرهنگ سینمای چین و برگزاری نمایشگاه های مربوط به تکنولوژی فیلم است. بیشتر از 20 سالن نمایشگاهی، یک سینمای آیمکس و دو سینما با پرژکتورهای دیجیتال تجربه ای کامل از فرهنگ معاصر سینمای چین را برای گردشگران تور چین فراهم کرده اند. این موزه در منطقه Chaoyang و در شماره 9 جاده Nanying قرار گرفته است.

منبع مقاله: 10 موزه برتر پکن را بشناسیم

انتشار: 6 دی 1400 بروزرسانی: 6 دی 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 15634

به "مقاله: 10 موزه برتر پکن را بشناسیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: 10 موزه برتر پکن را بشناسیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید