مقام انگلیسی: کشور در لبه تیغ بحران کرونا واقع شده است

به گزارش مجله وبلاگ فروش، یک مقام دولت انگلیس از وخامت بحران کرونا و احتمال رویارویی کشور با موج دوم این بیماری سخن گفت.

مقام انگلیسی: کشور در لبه تیغ بحران کرونا واقع شده است

به گزارش به نقل از دیلی میل، یکی از مشاوران ارشد دولت انگلیس در سخنانی اعلام نمود کشور در لبه تیغ بحران کرونا واقع شده است وممکن است با تهدید واقعی موج شدید این بیماری در زمستان روبرو گردد.

جرمی فیرر از مشاوران مدیر بنیاد Wellcome Trust (که در زمینه انجام یاری های اقتصادی به پژوهش هایی که در زمینه سلامت انسان و حیوان انجام می گردد، فعالیت دارد) و از اعضای گروه مشاوره علمی در مواقع اضطراری (سیج) به آندرو مار خبرنگار بی بی سی گفت در زمینه چشم انداز بازگشت این ویروس نگران است.

او همچنین اعلام نمود انتظار می رود شمار افرادی که تشخیص داده می شوند به این بیماری دچار هستند، در چند هفته آینده و تا ماه ژوئیه افزایش پیدا کند.

او در ادامه اضافه نمود: کشور با وضعی خطرناک روبروست و نمونه های آن در افرادی که قوانین فاصله گذاری اجتماعی را نادیده می گیرند، کاملا مشهود است.

این مشاور ارشد دولت انگلیس همچنین توضیح داد: کنترل موج دوم در زمستان، زمانی که مردم در تقلا هستند تا کووید-19 (ویروس کرونا) را از سرماخوردگی و یا آنفولانزا تشخیص دهند، به مراتب سخت تر خواهد بود.

او در ادامه این مصاحبه اضافه نمود: مردم باید هنگامی که مریض هستند، در مورد رفتن به سر کار بیشتر مراقب باشند؛ چرا که این خطر وجود دارد که بیماری شان، کرونا باشد.

او همچنین اذعان کرد: در حقیقت برداشته شدن محدودیت ها در انتها مه و آغاز ماه ژوئن آغاز شد. من پیش بینی می کنم که ما شاهد مقداری افزایش در موارد ابتلا تا انتها ماه ژوئن و یا هفته نخست ژوئیه باشیم.

بنابر آمار های رسمی تا کنون بیش از 310 هزار نفر در انگلیس به ویروس کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد، بیش از 43 هزار نفر جان خود را از دست داده اند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 5488

به "مقام انگلیسی: کشور در لبه تیغ بحران کرونا واقع شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقام انگلیسی: کشور در لبه تیغ بحران کرونا واقع شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید