موافقت دادگستری جرقویه با درخواست یگان حفاظت میراث فرهنگی در ماجرای پوآرو، پرونده پوآرو به پلیس امنیت استان اصفهان رفت

به گزارش مجله وبلاگ فروش، خبرنگاران: دادگستری شهرستان جرقویه از توابع استان اصفهان با درخواست یگان حفاظت میراث فرهنگی کشور برای پیگیری پرونده پوآرو توسط پلیس امنیت عمومی استان اصفهان موافقت کرد و این پرونده هفته گذشته به نیروی انتظامی استان اصفهان ارجاع شد.

موافقت دادگستری جرقویه با درخواست یگان حفاظت میراث فرهنگی در ماجرای پوآرو، پرونده پوآرو به پلیس امنیت استان اصفهان رفت

به گزارش خبرنگاران و به نقل از مقامات مسئول در وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، موافقت قاضی پیگیری کننده به پفراینده پوآرو که در فضای مجازی فعالیت گسترده ای در آموزش حفاری های غیرمجاز برای دستیابی به اشیای تاریخی انجام می دهد و در آخرین کوشش های خود به منظور آموزش میدانی گنج یابی 140 خودرو شامل 500 شرکت کننده را به بیابان های اطراف شهرستان جرقویه در استان اصفهان کشاند، با انتقال پفراینده پوآرو به پلیس امنیت عمومی استان اصفهان صادر شد.

رییس ایکوموس ایران: راه اندازی کاروان گنج یابی در ایران آبروریزی فرهنگی است

پوآرو که با نام کوهسار بادفر در فضای مجازی فعالیت می نماید، از مدت ها قبل به آموزش حفاری های غیرمجاز در محوطه های تاریخی و باستانی کشور در فضای مجازی اقدام نموده است و از یکماه پیش تا به امروز و پس از اعلام پیگیری اقدام او در برپایی آموزش میدانی گنج یابی از سوی یگان حفاظت میراث فرهنگی متواری است.

پوآرو کیست و چگونه سر از محوطه های تاریخی ایران درآورد؟

پیشتر سردار امیر رحمت الهی فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی کشور اعلام نموده بود، وزارت میراث فرهنگی کوشش برای دستگیری پوآرو و برگزار کنندگان آموزش میدانی گنج یابی را شروع نموده و احکام سنگینی در انتظار او است. پس از این اعلام، سه تن از همراهان پوآرو در آموزش میدانی گنج یابی توسط پلیس دستگیر شدند. پوآرو اما تا لحظه تنظیم این خبر همچنان از یک ماه قبل متواری است.

یگان حفاظت میراث فرهنگی کشور اکنون امیدوار است با انتقال پیگیری پفراینده پوآرو به پلیس امنیت عمومی استان اصفهان فرایند پیگیری پفراینده او تسریع گردد.

منبع: صدای میراث
انتشار: 29 مهر 1399 بروزرسانی: 29 مهر 1399 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 6949

به "موافقت دادگستری جرقویه با درخواست یگان حفاظت میراث فرهنگی در ماجرای پوآرو، پرونده پوآرو به پلیس امنیت استان اصفهان رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موافقت دادگستری جرقویه با درخواست یگان حفاظت میراث فرهنگی در ماجرای پوآرو، پرونده پوآرو به پلیس امنیت استان اصفهان رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید