ناگفته های بازیگر سریال بزنگاه درباره رضا عطاران ، میزان استعدادم شکوفا نشدم ، تا مرا دید گفت ...

به گزارش مجله وبلاگ فروش، بازیگر سریال بزنگاه، گفت: در بازیگری میزان استعدادم شکوفا نشدم چرا که زحمتی که کشیدم به میزان خروجی ام نبود. احساس می کنم استعداد داشتم اما شکوفا نشد و ناکام ماندم.

ناگفته های بازیگر سریال بزنگاه درباره رضا عطاران ، میزان استعدادم شکوفا نشدم ، تا مرا دید گفت ...

به گزارش خبرنگاران، سوسن پرور در پاسخ به این پرسش که خاستگاه یک بازیگر کجاست، اعلام کرد: شکل گیری یک بازیگر در بستر مناسب در ایده آل ترین شرایط فرایند ای فنی و کاملا تخصصی است مانند این که بخواهید جراح قلب شوید. بازیگر، جراح روح است. یعنی اگر نتواند روح کاراکتر را جراحی کند کاراکتر می میرد و نمی تواند ایفاگر خوبی باشد.

وی ادامه داد: آیا می گردد یک متخصص قلب یا جراح مغز را شانسی از خیابان آورد و بگویید چون قیافه اش به دکترها می خورد یک مغز را بدهید که عمل کند؟ اگر چنین کنید شک ندارید که فرد خواهد مرد. در بازیگری هم نقشی را که به یک آدم بی استعداد می دهید، آن نقش می میرد. متاسفانه این موضوع بارها در هنر تصویر تکرار می گردد. وقتی بستر مناسب برای خلق یک کار درجه یک وجود ندارد طبیعی است که هرکسی می تواند در این شرایط بازیگر گردد.

بازیگر مجموعه خنده بازار (شهاب عباسی 1390) در پاسخ به این سوال که آکادمی های بازیگری تا چه مقدار در تربیت و خلق یک بازیگر اثرگذارند، توضیح داد: هرچه عنوان آموزش داشته باشد تاثیر دارد و اگر اصولی و در بستر مناسب باشد حتما اثرگذار است. هدف و ایده مهم است اگر من آکادمی تاسیس می کنم که به هنر این مملکت یاری کنم یا اگر آکادمی تاسیس می کنم که بیزینس کنم. تلفیق این دو قابل پذیرش است اما به صورت تک تک هیچکدام قابل پذیرش نیست.

پرور با تاکید بر این موضوع که ورودش به سینما اتفاقی نبوده است، گفت: قبل از آن سال ها تئاتر کار می کردم تا این که یکی از این نمایش ها را آقای عطاران دید و پس از آن من را برای سریال خودشان انتخاب کردند و این آغاز دیده شدن من بود.

بازیگر مجموعه تلویزیونی بزنگاه (رضا عطاران 1387) در پاسخ به این سوال که با توجه به تکثر کارهای کمدی در کارنامه اش آیا برای ایفای نقش کمدی پتانسیل ذاتی کافی است یا ملزوماتی درونی هم لازم دارد، اعلام کرد: من کمدین هستم. قسمت زیادی از کمدی ذات و شناخت و درک موقعیت است. برخی وقت ها ذات شما بانمک است و می توانید ادای آدم ها را بخوبی دربیاوردید اما این موضوع برای این که کمدینی جاودانه باشید و همواره بتوانید کمدی خلق کنید راهگشا نیست.

وی اضافه نمود: وقتی موقعیت ها را خوب بشناسی و بتوانی در تناقض موقعیت یک فضایی را خلق کنی بستری از کمدی برای شما محقق می گردد و تلفیق استعداد ذاتی با چیزی اکتسابی که یاد می گیری مانند شناخت موقعیت می تواند از شما یک کمدین خوب بسازد.

بازیگر مجموعه تلویزیونی سارق و پلیس (سعید آقاخانی 1391) با تاکید بر این که نقش کمدی یا جدی برایش تفاوتی ندارد، اعلام نمود: این روزها چیزی را دوست ندارم آن هم به علت ناکامی هایی که در شغلم تجربه نموده ام و به این علت که زحمتی که کشیدم به مقدار خروجی ای که دیدم نبود و مقدار استعدادم از من استفاده نشد و به این دلایل خسته ام. ولی همه نقش ها را دوست دارم اگرچه عقیده دارم که کمدی سخت تر است.

پرور در شرح چرایی سخت تر بودن کار کمدی، گفت: چون من می توانم قصه زندگی ام را بگویم و شما، های های گریه کنید اما خنداندن کار هرکسی نیست؛ همواره شادکردن سخت تر از به گریه انداختن است.

بازیگر مجموعه نمایشی خوب بد زشت (منوچهر هادی 1393) در پاسخ به این سوال که کدام اثر را در کارنامه کاریتان بیشتر دوست دارید، گفت: بوتاکس (کاوه مظاهری 1399). چون کاری دلی بود و تیم خیلی خوبی در کنار هم بودیم و بوتاکس ایده آل ترین ترکیب از منظر شرایط انسانی را داشت. بزنگاه هم این گونه بود و دوستش دارم.

وی با اشاره به آخرین کار خود در حوزه تصویر گفت: آخرین کارم در سینما بوتاکس و در تلویزیون خداداد (علی غفاری 1401) بوده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 26 تیر 1402 بروزرسانی: 26 تیر 1402 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 27806

به "ناگفته های بازیگر سریال بزنگاه درباره رضا عطاران ، میزان استعدادم شکوفا نشدم ، تا مرا دید گفت ..." امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناگفته های بازیگر سریال بزنگاه درباره رضا عطاران ، میزان استعدادم شکوفا نشدم ، تا مرا دید گفت ..."

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید