ناگلسمان: می خواهم با بایرن مونیخ قهرمان شوم، نویر کاپیتان باقی خواهد ماند

به گزارش مجله وبلاگ فروش، سرمربی نو بایرن مونیخ می گوید در پی این است تا موفقیت های این تیم ادامه دار باشد.

ناگلسمان: می خواهم با بایرن مونیخ قهرمان شوم، نویر کاپیتان باقی خواهد ماند

با تور آلمان ارزان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، یولیان ناگلسمان با حضور در کنفرانس خبری که امروز (چهارشنبه) باشگاه بایرن مونیخ ترتیب داده بود، درباره احساسش برای حضور روی نیمکت سرمربیگری این تیم گفت: حس خوبی دارم. خیلی خوشحالم که سرمربی بایرن مونیخ شدم. آماده سازی هیجان انگیری خواهد شد و فصل مهیجی برایم خواهد بود. اولین صحبتی که با بازیکنان و کادر فنی داشتیم، خیلی خوب پیش رفت. خوشحالم که تمرینات از امروز شروع می گردد.

وی اضافه کرد: در حدود دو تا سه هفته بازیکنان ملی پوش را در اختیار نخواهیم داشت که تیم های دیگر هم شرایط مشابه ما را دارند. ما بعضی بازیکنان جوان را به تیم اصلی اضافه خواهیم کرد. تعداد بازیکنان برای شروع تمرینات کافی است، 14 یا 15 بازیکن در یک فصل همواره 90 درصد بازی می نمایند و امیدوارم همه بازیکنان در سلامت باشند.

سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ بعلاوه در خصوص سیستم بازی مدنظرش گفت: قرار نیست همه چیز را زیر و رو کنم و قرار نیست در هر بازی با سه مدافع بازی کنیم. مهم انعطاف پذیر بودن و استفاده از بازیکنان در پستی ایده آل است. ما ترکیب هایی را برای بازی ها انتخاب خواهیم کرد که بازیکنان در آن راحت باشند.

ناگلسمان صحبت های خود را اینطور ادامه داد: مانوئل نویر کاپیتان تیم باقی خواهد ماند. او کاپیتان برجسته ای است. داوید آلابا از بایرن رفت و حالا باید بازیکنی را به جای او (به اسم یکی از کاپیتان ها) انتخاب کنیم. می دانم که در بایرن مونیخ باید جام هایی را برد و من هم می خواهم با این تیم قهرمانی هایی به دست بیاورم.

وی در خاتمه اعلام کرد: امیدواریم هر چه زودتر طرفداران زیادی در استادیوم حضور پیدا نمایند. بی صبرانه منتظر تماشا آنها هستیم. درباره نقل وانقتالات هم باید بگویم که من نظرم را به باشگاه می گویم و در نهایت آنها تصمیم می گیرند چون معمولاً بازیکنان بیشتر از مربیان در باشگاه می مانند. در خصوص تصمیمات مهم هم می نشینیم و با هم تصمیم گیری می کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 13014

به "ناگلسمان: می خواهم با بایرن مونیخ قهرمان شوم، نویر کاپیتان باقی خواهد ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناگلسمان: می خواهم با بایرن مونیخ قهرمان شوم، نویر کاپیتان باقی خواهد ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید