لواندوفسکی: باجو اولین الگویم بود و از دیدن بازی هایش دیوانه می شدم، اینتر شایسته قهرمانی در سری A بود

به گزارش مجله وبلاگ فروش، مهاجم لهستانی تیم فوتبال بایرن مونیخ می گوید که اولین الگوی فوتبالی اش اسطوره ایتالیا بوده است.

لواندوفسکی: باجو اولین الگویم بود و از دیدن بازی هایش دیوانه می شدم، اینتر شایسته قهرمانی در سری A بود

به گزارش خبرنگاران، روبرت لواندوفسکی که یکی از بهترین مهاجمان دهه اخیر فوتبال دنیا بوده است، در گفت وگو با روزنامه ایتالیایی توتو اسپورت گفت: روبرتو باجو اولین الگویم بود. از دیدن بازی های او برای تیم ملی ایتالیا دیوانه می شدم. تکنیک فردی، قدرت دریبل زنی، گل هایی که می زد و موهای دم اسبی اش. در سوی دیگر آلساندرو دل پیرو بود که بازی هایش در یوونتوس را به خاطر دارم.

وی درباره احتمال رفتنش به سری A ایتالیا نیز گفت: بعضی از تیم های ایتالیایی را به واسطه بازی با آنها در لیگ قهرمانان اروپا به خوبی می شناسم اما حقیقت این است که من در بایرن مونیخ احساس خوبی دارم و حس فوق العاده ای از بودن در این باشگاه دارم. سری A لیگی تاکتیکی تر و دفاعی تر است و گلزنی در ایتالیا مانند گلزنی در آلمان، اسپانیا و انگلیس سخت است.

لواندوفسکی همچنین درباره قهرمانی زودهنگام اینتر در فصل جاری که به سلطه 9 ساله یوونتوس در سری A خاتمه داد، گفت: برای شزنی (دروازه بان یوونتوس) متأسفم، او دوست و هم تیمی ملی من در تیم ملی لهستان است اما اینتر شایسته قهرمانی بود و آنها ثابت کردند که تیم فوق العاده ای هستند.

مهاجم لهستانی بایرن مونیخ اضافه کرد: کسب 9 قهرمانی متوالی در لیگ، کاری که یوونتوس و بایرن کردند، کاری فوق العاده است. این فصل به خاطر مشکلاتی که بود اعم از بیماری کووید-19 فصل سخت بود اما روی هم رفته کسب یک قهرمانی دیگر هر سال سختتر می گردد. آخرین قهرمانی همواره سخت تر از قهرمانی قبلی است.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که از انتخاب ژوزه مورینیو به عنوان سرمربی فصل آینده رم شگفت زده نشدی؟، گفت: بله، کمی شگفت زده شدم و انتظار چنین چیزی را نداشتم اما رم تیم خوبی است و ما در خصوص شهری صحبت می کنیم که تاریخ غنی ای دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 خرداد 1400 بروزرسانی: 10 خرداد 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 11770

به "لواندوفسکی: باجو اولین الگویم بود و از دیدن بازی هایش دیوانه می شدم، اینتر شایسته قهرمانی در سری A بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لواندوفسکی: باجو اولین الگویم بود و از دیدن بازی هایش دیوانه می شدم، اینتر شایسته قهرمانی در سری A بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید