نتایج تست دوربین آیفون 13 منتشر شد ، قیمت گوشی موبایل در بازار امروز 7 مهر

به گزارش مجله وبلاگ فروش، به گزارش خبرنگاران، در جدول های زیر، قیمت موبایل تمامی مدل هایی که دارای گارانتی معتبر هستند، با همان قیمت مصوب شرکت گارانتی آورده شده است، البته قیمت یک مدل با گارانتی های مختلف هم ممکن است تفاوت هایی داشته باشد. تمامی مدل ها، دارای نسخه بدون گارانتی هم هستند که در بازار با قیمتی مقرون به صرفه تر به فروش می رسند.

نتایج تست دوربین آیفون 13 منتشر شد ، قیمت گوشی موبایل در بازار امروز 7 مهر

کیفیت دوربین آیفون 13 مینی با دوربین آیفون 12 پرو مکس یکسان است

بالاخره نتایج تست های هیجان انگیزترین بخش سری آیفون 13 یعنی دوربین آنها منتشر شد و معین شد که اپل توانسته است به خوبی دوربین های سری آیفون 13 را ارتقا ببخشد. به علاوه، اپل در سری پرو آیفون 13 از سنسورهای جدیدی مانند سنسور بزرگ دوربین اصلی استفاده کرده است که به نظر می رسد نتایچ خوبی را به همراه داشته است. خبر خوب برای هواداران اپل این است که ویژگی های مثبت دوربین سری آیفون 12 پرو به نسخه های معمولی سری آیفون 13 یعنی آیفون 13 و آیفون 13 مینی راه یافته است. به اسم مثال، آیفون 13 مینی از سنسور با میزان 1.7 میکرومتر و لرزشگیر سنسور شیفت بهره برده است.

تمام این تغییرات مثبت در آیفون 13 مینی باعث شده است که این گوشی هوشمند در تست های DxOmark امتیاز 130 را کسب کند که با امتیاز آیفون 12 پرو مکس یکسان است. البته شایان ذکر است که آیفون 12 پرو مکس در زمینه قدرت زوم به علت بهره گیری از لنز تله فوتو با زوم 2.5 برابری، از زوم آیفون 13 مینی قوی تر است اما از آن سو آیفون 13 مینی به علت تراشه قدرتمند A15 بایونیک در پردازش تصاویر و ویدئوها امتیاز بالاتری را کسب کرده است. بعلاوه آیفون 12 پرو مکس و آیفون 13 مینی نمره مشابه 130 را در زمینه تصویربرداری دریافت کرده اند که قدرت نسخه مینی آیفون 13 را به رخ می کشد. آیفون 13 مینی به علت جذب نور بالا، رندر باکیفیت رنگ ها و فوکوس اتوماتیک قدرتمند تحسین شده است. همان طور که در تصاویر معین است آیفون 13 مینی در زمینه زوم امتیاز 55 را دریافت کرده است که شاید تنها به خاطر دوربین فوق عریض قدرتمند آن باشد چرا که این گوشی هوشمند از لنز تله فوتو بی بهره است.

آیفون 13 مینی با امتیاز فیلمبرداری 117 هم به راحتی آیفون 12 پرو مکس را با امتیاز 113 را کنار می زند. نکته جالب اینجاست که دوربین آیفون 13 مینی تنها دو امتیاز از آیفون 13 پرو عقب تر است تا نشان دهد هنوز هم یکی از برترین دوربین ها برای فیلمبرداری محسوب می گردد.

قیمت گوشی های شرکت سامسونگ

قیمت گوشی های شرکت هواوی

قیمت گوشی های شرکت اپل

قیمت گوشی های شرکت شیائومی

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 18 مهر 1400 بروزرسانی: 18 مهر 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 14343

به "نتایج تست دوربین آیفون 13 منتشر شد ، قیمت گوشی موبایل در بازار امروز 7 مهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتایج تست دوربین آیفون 13 منتشر شد ، قیمت گوشی موبایل در بازار امروز 7 مهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید