نمایشگاه هفت چین در چهارمحال و بختیاری برپا شد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، نمایشگاه نوروزی با عنوان هفت چین در شهرکرد برپا شد.

نمایشگاه هفت چین در چهارمحال و بختیاری برپا شد

با تور چین فروردین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران از شهرکرد، نمایشگاه هفت چین پیش از ظهر امروز با مشارکت 42 هنرآموز در نگارخانه شهید شهرانی اداره کل ارشاد استان با حضور مسئولان دستگاه های اجرایی افتتاح شد.

دبیر نمایشگاه در این مراسم گفت: نمایشگاه شامل آینه و سفره های هفت سین گرافیکی و هنری، تخم مرغ های رنگی، قاب های تزئینی، انواع چاپ پارچه، کارت پستال و کیف خرید است.

وی با بیان اینکه نمایشگاه شامل دستاوردهای کارآفرینی هنرجویان رشته گرافیک است، اضافه کرد: نمایشگاه با مشارکت مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک شهرکرد، گروه آموزش هنر استان و هنرجویان و هنرآموزان هنرستان فرزانه شهرکرد برپا شده است.

مرجان کیان افراز اعلام کرد: بازدید از نمایشگاه از امروز تا 24 اسفندماه از ساعت 7:30 صبح تا 13:30 و 15:30 تا 19:30 عصر برای بازدید عموم آزاد است.

دبیر نمایشگاه با بیان اینکه سال گذشته نمایشگاه با عنوان ترنج برپا شده بود، گفت: کیفیت آثار ارائه شده در نمایشگاه نسبت به سال گذشته بسیار افزایش یافته است.

منبع: تسنیم
انتشار: 29 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 2138

به "نمایشگاه هفت چین در چهارمحال و بختیاری برپا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه هفت چین در چهارمحال و بختیاری برپا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید