نیروی انتظامی از تجمع دانشجویان در شرکت کشت و صنعت مغان ممانعت کرد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، ظهر امروز جمعی از دانشجویان عدالتخواه در محل شرکت کشت و صنعت مغان تجمع کردند که نیروی انتظامی از تجمع ممانعت کرد.

نیروی انتظامی از تجمع دانشجویان در شرکت کشت و صنعت مغان ممانعت کرد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، ظهر امروز جمعی از دانشجویان عدالتخواه در محل شرکت کشت و صنعت مغان تجمع کردند که نیروی انتظامی از این تجمع ممانعت کرد.

براساس گزارش های دانشجویان، کاروان آنان با حضور بیش از پنج خودروی نیروی انتظامی و امنیتی، اسکورت و از ورود آنان به شرکت کشت و صنعت مغان جلوگیری شد.

این کاروان با تهدید حضور نیرو های امنیتی به سمت تبریز بازگردانده شد.

لازم به ذکر است، هیات داوری سازمان خصوصی سازی در 16 مهر سال جاری با رأی قاطع اعضای این هیات، واگذاری شرکت کشت و صنعت مغان را ابطال کرد. اما پس از آن، مالک شرکت از تعطیلات انتها اربعین استفاده نموده و در حال تخلیه انبار های شرکت بود که با دستور دادستانی اردبیل، انبار ها پلمپ شدند.

با این حال نمایندگان مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی نسبت به طولانی شدن فرایند بازپس گیری مغان از سهامدار آن، ابراز نگرانی نموده اند. تجمع امروز دانشجویان مطالبه گر در این شرکت نیز برای مطالبه همین موضوع بوده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 آذر 1399 بروزرسانی: 8 آذر 1399 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 7949

به "نیروی انتظامی از تجمع دانشجویان در شرکت کشت و صنعت مغان ممانعت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیروی انتظامی از تجمع دانشجویان در شرکت کشت و صنعت مغان ممانعت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید