هاشور زدن مو، ابرو و لب یا میکروپیگمنتیشن

به گزارش مجله وبلاگ فروش، میکروپیگمنتیشن (Micropigmentation) روش مدرن و بهداشتی تر تاتو کردن ابرو، لب و مو می باشد که با دستگاه میکروپیگمنتیشن و سوزن های یکبار مصرف و رنگ دانه های استریل، به صورت کاملا بهداشتی و دقیق صورت می گیرد.

هاشور زدن مو، ابرو و لب یا میکروپیگمنتیشن

هاشور زدن یا میکروپیگمنتیشن که روش بهداشتی تر برای جایگزینی تاتو می باشد، بدون درد وخونریزی انجام می گیرد. توجه داشته باشید که در کنار تمامی مزایای این روش آنچه که همیشه دارایاهمیت می باشد رعایت بهداشت و سپردن کار به دست افراد خبره می باشد. در روش میکروپیگمنتیشن، استفاده از دستگاه های واجد استانداردهایپزشکی، رنگدانه های فراوری شده بر اساس اصول زیست سازگاری، استفاده از سوزن هاییکبار مصرف استریل به صورت کارتریج و تنظیم دقیق عمق نفوذ سوزن، همچنین انجام کاربا حفظ حالت طبیعی چهره، همه و همه از اصول اساسی آرایش دائمی در روش میکروپیگمنتیشنبوده و حداقل عوارض را برای مشتری به همراه خواهد داشت.

هاشور و یا میکروپیگمنتیشن که متدی پیشرفته می باشد، فرایندی است کهبا کاشت رنگدانه ها در عمق مشخصی از لایه پوست، حداقل آسیب را به بافت وارد نمودهو برای بازسازی طبیعی و جلوه بخشیدن به چهره در طولانی مدت به کار می رود.

در این جا تصویر نمونه ای از هاشور ابرو به روش میکروپیگمنتیشن ارائهمی گردد:

تفاوت تاتو با هاشور یا میکروپیگمنتیشن

برای رفع کردن نقص و ترمیم ابروها خدماتی مانند تاتو از سال ها قبلدر سالن های آرایشی ارائه می شده است. در واقع تاتو نقاشی بر روی پوست می باشد کهاگر به صورت طبیعی و توسط افراد خبره انجام بگیرد می تواند جایگزین مناسبی برای ابروهای نازک شما باشد.

اما این روزها هاشور ابرو و یا همان میکروپیگمنتیشن جایگزین بهداشتی تر و کارآمدتر تاتو شده است.

تاتو روشی سنتیو غیر ایمن در انتقال رنگدانه ها به زیر پوست می باشد. استفاده از دستگاه ها و سوزن های غیربهداشتی، رنگ هایی که از مواد غیر استاندارد و در محیط غیر استریل تهیهشده اند و همچنین عدم کنترل عمق نفوذ رنگ توسط کاربر، از عوارض جبران ناپذیر تاتومحسوب می گردد .

اما در روش میکروپیگمنتیشن، استفاده از دستگاه های واجد استانداردهایپزشکی، رنگدانه های فراوری شده بر اساس اصول زیست سازگاری، استفاده از سوزن هاییکبار مصرف استریل به صورت کارتریج و تنظیم دقیق عمق نفوذ سوزن، همچنین انجام کاربا حفظ حالت طبیعی چهره، همه و همه از اصول اساسی آرایش دائمی در روشمیکروپیگمنتیشن بوده و حداقل عوارض را برای مشتری به همراه خواهد داشت.

نکته ای دیگر سلامت در انجام اقدامات زیبایی می باشد. به عبارت دیگر عقل حکم می نماید که سلامت خود را فدای زیبایی نکنیم. پس توصیه می گردد هاشور ابرو را حتما با هاشورکار حرفه ای و متخصص این کار تجربه کنید تا سلامتتانهمیشه جلوه گر زیباییتان گردد.

میکروپیگمنتیشن لب یا رژ لب دائمی

آیا تا به حال راجع به رژ لب دایم چیزی شنیده اید؟ بله پیگمنت لب همان رژلب دایم است که با داشتن رنگ های مختلف شما را در داشتن لب هایی زیبا کمک می نماید.

منبع: setare.com
انتشار: 25 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 3508

به "هاشور زدن مو، ابرو و لب یا میکروپیگمنتیشن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هاشور زدن مو، ابرو و لب یا میکروپیگمنتیشن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید