هر 8 دقیقه یک کودک انگلیسی بی خانمان می گردد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، موسسه خیریه شلتر بیان کرد هر 8 دقیقه یک کودک در انگلیس بی خانمان می گردد که در 13 سال گذشته به بالاترین سطح خود رسیده است.

هر 8 دقیقه یک کودک انگلیسی بی خانمان می گردد

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش گروه رسانه های خبرنگاران، به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه اسکای نیوز، نتایج مطالعات موسسه خیریه شلتر نشان می دهد هر 8 دقیقه یک کودک در انگلیس بی خانمان می گردد که در 13 سال گذشته به بالاترین سطح خود رسیده است.

گزارش موسسه خیریه شلتر تحت عنوان نسل بی خانمان نشان می دهد، روزانه 183 کودک انگلیسی خانه خود را از دست می دهند و آواره می شوند.

این موسسه همچنین در گزارش خود پیش بینی کرد، دستکم 135 هزار کودک روز کریسمس را در محل های اسکان موقت سپری نمایند. اماکن اسکان موقت انگلیس که در حال حاضر، پنج هزار و 683 خانواده بی خانمان با فرزندان خود در آن مکان ها زندگی می نمایند، استاندارد های کافی را ندارند. این اماکن فاقد امکانات و امنیت هستند.

طبق این گزارش از هر 107 کودک در انگلیس یک کودک بی خانمان است و در اسکان های موقت به سر می برد.

در این گزارش به داستان یک کودک به نام ویل اشاره شده است که پس از آنکه صاحبخانه بی دلیل خانه اش را از آن ها می گیرد، مجبور می شوند در یک اتاق کوچک در منطقه ایلفورد -شرق لندن-که فقط یک تخت دارد با خانواده اش زندگی کند.

این کودک 10 ساله در این باره می گوید: زندگی در این خانه وحشتناک است بدتر از آنکه یک فیلم ترسناک را در دنیای واقعی تجربه کنیم. جایی برای انجام کارهایم ندارم. گاهی اوقات برای یک جایگاه با برادرم هری دعوا می کنیم. خیلی کار ها را نمی توان انجام داد من اغلب نمی توانم بازی کنم و معمولا به من گوشزد می گردد که در راهروی این خانه دویدن ممنوع است. تکالیفم را به سختی انجام می دهم، واقعا کار سختی است و من اتاق دیگری ندارم.

طبق گزارش این موسسه، تعداد بچه ها بی خانمان انگلیسی که در اسکان موقف به سر می برند طی پنج سال گذشته 51 درصد افزایش داشته است.

پولی نیت رئیس اجرایی اسکان های موقت در این خصوص گفت: این واقعیت که 183 کودک هر روز بی خانمان می شوند، بحرانی بزرگ و یادآور این است که وعده های سیاسی در خصوص مقابله با بی خانمانی باید به یک عمل واقعی تبدیل گردد.

منبع:باشگاه خبرنگاران

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 511

به "هر 8 دقیقه یک کودک انگلیسی بی خانمان می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هر 8 دقیقه یک کودک انگلیسی بی خانمان می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید