هزینه در کشتی، سرمایه گذاری است ، فکری به حال کشتی آزاد خوزستان گردد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، خبرنگاران/خوزستان معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: هر چه در کشتی هزینه گردد، بدون شک سرمایه گذاری است.

هزینه در کشتی، سرمایه گذاری است ، فکری به حال کشتی آزاد خوزستان گردد

ابراهیم نصیری در حاشیه مجمع انتخاب رییس هیات کشتی خوزستان، اظهارکرد: همه باید به رییس جدید هیات کشتی خوزستان یاری نمایند. اداره کل ورزش و جوانان استان نیز برای یاری به هیات، اعلام آمادگی می نماید و از هیچ یاریی به کشتی دریغ نمی کنیم. وزنه برداری و کشتی، دو رشته ای هستند که در خوزستان به مسابقات المپیک ختم می شوند.

به گزارش خبرنگاران، وی اعلام کرد: هر چه در کشتی هزینه گردد، بدون شک سرمایه گذاری است. امیدوارم رییس جدید هیات کشتی خوزستان نیز بتواند با استفاده از تمام منابع فکری، منابع انسانی و شناخت تهدیدها و فرصت ها، یک برنامه چهار ساله منظم داشته باشد و ضمن حفظ و ارتقای صندلی کشتی فرنگی، فکری به حال کشتی آزاد کند.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان اعلام کرد: خوزستان از ظرفیت های بالایی برخوردار است اما کشتی آزاد مغفول مانده است و اصرار خود من نیز این بود که روی کشتی آزاد کار گردد که توافقاتی هم با استان های دیگر برای کار در این بخش انجام شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 10597

به "هزینه در کشتی، سرمایه گذاری است ، فکری به حال کشتی آزاد خوزستان گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزینه در کشتی، سرمایه گذاری است ، فکری به حال کشتی آزاد خوزستان گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید