هشدار سفیر ایران در پرتغال به کشورهای اروپایی

به گزارش مجله وبلاگ فروش، سفیر ایران در پرتغال نسبت به هرگونه کوشش اروپایی ها در حمایت از اقدامات مخرب آمریکا در شورای امنیت برای تمدید تحریم های تسلیحاتی ایران هشدار داد.

هشدار سفیر ایران در پرتغال به کشورهای اروپایی

با ما سفر کنید و با تور ترکیبی اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران ، مرتضی دامن پاک جامی در مصاحبه ای با رادیو تی اس اف پرتغال به کشورهای اروپایی هشدار داد چنانچه تسلیم فشار و زورگویی آمریکا شوند و از هر گونه کوشش رژیم ترامپ برای تمدید تسلیحاتی ایران در شورای امنیت حمایت نمایند، ادامه حضور ایران در برجام هیچ توجیهی ندارد و بایستی شاهد مرگ این توافق باشیم.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در لیسبون اضافه کرد: خروج غیرقانونی آمریکا از توافق هسته ای و بی عملی اروپا در برابر اجرای تعهدات خود باعث شده تا ایران از امتیازات مالی و همکاریهای هسته ای برجام بهره ای نداشته باشد. برطرف اتوماتیک محدودیت های تسلیحاتی علیه ایران بر اساس قطعنامه 2231 شورای امنیت حداقل بهره برداری سیاسی و عملی ایران از برجام است که امیدها به حفظ آن را زنده نگه می دارد.

دامن پاک جامی در بخش دیگری ازاین مصاحبه توضیح داد که اتهامات آمریکا علیه برنامه تسلیحاتی کاملا دفاعی ایران، در حالی که خود این کشور بزرگترین فروشنده سلاح به منطقه خاورمیانه و رژیم سعودی بزرگترین خریدار آن است، بسیار مضحک است. اینها همان سلاح های کشنده ای هستند که هر روز بر سر مردم بی گناه یمن فرود می آیند و آنها را به خاک و خون می کشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 مهر 1399 بروزرسانی: 10 مهر 1399 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 6456

به "هشدار سفیر ایران در پرتغال به کشورهای اروپایی" امتیاز دهید

1 کاربر به "هشدار سفیر ایران در پرتغال به کشورهای اروپایی" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار سفیر ایران در پرتغال به کشورهای اروپایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید