هیچ اتفاقی در NBA غیرممکن نیست به ویژه اگر درباره لبران جیمز باشد!

به گزارش مجله وبلاگ فروش، فوق ستاره تیم بسکتبال لس آنجلس لیکرز گفت: هر کاری خواهم کرد تا یک سال در کنار پسرم بازی کنم و در این بین پول اصلاً برایم مهم نیست.

هیچ اتفاقی در NBA غیرممکن نیست به ویژه اگر درباره لبران جیمز باشد!

به گزارش خبرنگاران، لبران جیمز فوق ستاره تیم لس آنجلس لیکرز در لیگ اتحادیه ملی بسکتبال آمریکا در فصل جاری و آینده با لیکرز قرارداد دارد. ناامیدی از آینده لیکرز در حرکات و صحبت های جیمز مشهود است. او در مصاحبه روز شنبه خود باز هم اعلام نمود دوست دارد با پسرش برانی که دانش آموز دبیرستانی است در یک تیم در NBA بازی کند.

همه این شواهد نشان می دهد که لبران در فصل های پیش رو تیمش را عوض خواهد نمود. او در این مورد گفت: درها برای انتقال من بسته نیست. من نمی گویم که به کلیولند برمی گردم و بازی می کنم، نمی دانم آینده من چه خواهد شد. من حتی نمی دانم چه زمانی بازیکن آزاد هستم.

نکته اول: لبران قطعاً می داند که چه زمانی بازیکن آزاد است. او مرد باهوشی است.

نکته دوم: سیاست لبران برای مذاکره این است که همه گزینه ها تا لحظه پایانی برایش فعال و در دسترس باشند. طرز تفکر او تغییر ننموده است.

نکته سوم: آیا تیم کلیولند کاوالیرز هم لبران جیمز را می خواهد؟ کلیولند با 35 پیروزی و 23 شکست در مکان چهارم جدول کنفرانس شرق است. داریوس گارلند ستاره جوان و این روزهای تیم پس از خروج لبران از کلیولند است. کاوز پس از رفتن جیمز نتوانسته به پلی آف برسد. جیمز فرهنگ و جریان حرکت هر تیمی را تغییر می دهد، ولی کلیولند در حال حاضر به چنین تغییری احتیاج ندارد.

نکته چهارم، برانی است. اگر لبران در سال های پیش رو لیکرز را ترک کند به تیمی می رود که فرزندش، برانی را درفت نموده باشد.

جیمز در این مورد می گوید: آخرین سال بازی من با پسرم خواهد بود. او هر جا برود من هم آنجا می روم. هر کاری خواهم کرد تا یک سال در کنار پسرم بازی کنم. پول در این مسئله اصلاً برایم مهم نیست.

بازگشت لبران جیمز به کلیولند، محتمل نیست مگر اینکه بخواهد با بستن قررادادی یک روزه با پیراهن شهر زادگاهش بازنشسته گردد. هیچ اتفاقی در NBA غیرممکن نیست به ویژه اگر در خصوص لبران جیمز باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 15 اردیبهشت 1401 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 18131

به "هیچ اتفاقی در NBA غیرممکن نیست به ویژه اگر درباره لبران جیمز باشد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیچ اتفاقی در NBA غیرممکن نیست به ویژه اگر درباره لبران جیمز باشد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید