وزیر ورزش:ورزشکاران المپیکی کمک هزینه دریافت می کنند

به گزارش مجله وبلاگ فروش، وزیر ورزش و جوانان گفت: ورزشکاران المپیکی کمک هزینه دریافت می کنند، کمک هزینه نیمه نخست امسال برای برخی تا دو هفته آینده پرداخت می شود.

وزیر ورزش:ورزشکاران المپیکی کمک هزینه دریافت می کنند

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود سلطانی فر بعدازظهر پنجشنبه در حاشیه افتتاح یک سالن ورزشی در روستای کوشک زر شهرستان ساوجبلاغ کرج اظهار کرد: امروز بزرگ ترین مجتمع ورزشی روستایی کشور در استان البرز افتتاح شد.

وی با اشاره به اینکه مجتمع روستایی با اعتبار 110 میلیارد ریالی و توسط بخش خصوصی افتتاح شده است، گفت: در این پروژه پنج مکان ورزشی، استخر روباز و سرپوشیده، سالن هایی ویژه ورزش های رزمی و یا یک سالن چند منظوره وجود دارد.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به سه پروژه دیگر که امروز در استان البرز افتتاح شده است، گفت: دو سالن چندمنظوره و یک زمین چمن مصنوعی با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد ریال نیز در این استان افتتاح شد.

سلطانی فر در بخش دیگری در خصوص حمایت از ورزشکاران المپیکی کشور، گفت: کمتر از شش ماه تا آغاز بازی های المپیک و پاراالمپیک 2020 توکیو زمان داریم، المپیک بزرگترین آوردگاه ورزشی دنیا است که هر چهار سال یک بار برگزار می شود و همه ورزشکاران دنیا فرصت حضور در این بازی ها را ندارند مگر آنکه در مسابقات انتخابی بتوانند کسب سهمیه کنند.

وی با اشاره به ستاد عالی بازی ها که با حضور مسئولان وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و کمیته ملی پاراالمپیک برگزار می شود، گفت: تا به امروز در بسکمک از رشته ها از جمله رشته های تیمی مانند والیبال، بسکتبال و یا رشته هایی دیگر مانند کشتی، تیراندازی سهمیه المپیک کسب کرده ایم.

وزیر ورزش و جوانان استان البرز با این توضیح که تکواندو کارهای کشور نیز شرایط خوبی دارند، گفت: مسابقات انتخابی کاراته کارها برای دریافت سهمیه المپیک نیز به همین شکل است.

سلطانی فر گفت: تصمیم گرفته ایم همه ورزشکارانی که پیروز می شوند سهمیه المپیک کسب کنند یکسال مانده به مسابقات المپیک ماهانه پنج میلیون تومان پرداخت شود.

وی با تاکید بر اینکه ورزشکارانی که سهمیه المپیک کسب کنند در یک سال حدود 60 میلیون تومان کمک هزینه معیشتی دریافت خواهند کرد، گفت: کمک هزینه شش ماه نخست به همه ورزشکارانی که سهمیه دریافت کرده اند، پرداخت شده است آنهایی که دریافت نکرده اند طرف دو هفته آینده دریافت خواهند کرد.

وبلاگ راضانی: وبلاگ راضانی، یک ورزشکار که به دنبال رستگاری است

کیوسک خبری آشنا: کیوسک خبری آشنا | مجله اخبار روز جهان

منبع: عصر ایران
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 2727

به "وزیر ورزش:ورزشکاران المپیکی کمک هزینه دریافت می کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر ورزش:ورزشکاران المپیکی کمک هزینه دریافت می کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید