وقتی استقلال حتی در روز بَد و با یک بازیکن کمتر هم نمی بازد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و چهارم لیگ برتر در دیداری خانگی مقابل پیکان بدون گل متوقف شد و این نتیجه در حالی به دست آمد که آبی پوشان بیش از یک نیمه 10 نفره بازی کردند. با این نتیجه دو رکورد برای دو تیم حفظ شد. رکورد اول شکست ناپذیری استقلال بود و شاگردان مجیدی توانستند در خاتمه بیست و چهارمین بازی فصل هم شکست ناپذیر باقی بمانند؛ و رکورد دوم برای پیکان بود که این تیم همچنان در هیچیک از بازی های خارج از خانه شکستی دریافت نکرده است.

وقتی استقلال حتی در روز بَد و با یک بازیکن کمتر هم نمی بازد

اگر بازی استقلال و پیکان به صورت مستقل و خارج از لیگ نقد گردد، از نظر فنی می توان آبی پوشان را زیر سئوال برد و بر آنها انتقاداتی وارد ساخت که شاید ارتباطی هم با تصمیم جنجالی داور در دقیقه 40 نداشته باشد. اتفاقاتی نظیر تغییر ساختار و سیستم دفاعی آن هم در حالی که کمبود بازیکن در پست دفاع میانی وجود نداشت که این موضوع پیامدهایی را برای آبی پوشان به همراه داشت که مهم ترین آن اخراج سیلوا در دقیقه 40 بود. اما بهتر است استقلال و ملاقات این تیم برابر پیکان را در فرایند یک لیگ بلند مدت و فرسایشی مورد نقد قرار گیرد.

هر تیمی در جهان در لیگ ها و یا هر تورنمنت دیگری ممکن است در مقاطعی دچار افت شده و از فرم ایده آل خود خارج گردد که این اصلاً غیر عادی نیست و این حق را می توان برای استقلال هم قائل بود که مقابل پیکان (یا هر تیم دیگری) دچار افت گردد.

استقلالی ها که نزدیک به یک فصل را بدون شکست و با کمترین گل خورده پشت سر گذاشته اند تا با فزونین شرایط بیشترین شانس را نسبت به همه تیم های لیگ برتر برای قهرمانی داشته باشند، حالا به درجه ای از شخصیت تیمی رسیده اند که حتی در شبِ بد تیمی شان و در حالی که بیش از یک نیمه 10 نفره بازی می نمایند، باز هم نه می بازند و نه گل می خورند؛ و این نشانه اوج شخصیت تیمی و اعتماد به نفس در این تیم است.

شاید از نظر فنی بر استقلال و عملکرد این تیم چندین نقد وارد باشد و بتوان از آنها ایرادات فنی گرفت، اما باید این را در نظر داشت که آبی پوشان حتی با این مسائل و ایرادات که بر آنها وارد است، باز هم از سایر تیم های حاضر در لیگ برتر عملکرد بهتری دارند و این بهتر بودن را آمارهای لیگ نشان می دهند.

شاگردان مجیدی در این فصل چالش های بزرگ کم هم نداشته اند که هر بار توانسته اند بر این دردسرها غلبه نموده و برای چهاردهمین هفته متوالی به صدرنشینی شان ادامه دهند.

آبی پوشان مقابل پیکان یک فرصت طلایی را برای افزایش فاصله شان در جدول با تعقیب نمایندگان از دست دادند که این باعث خشم و ناراحتی آنها شد؛ وگرنه این نتیجه مساوی با شرایطی که در بازی شاهد بودیم، نمی تواند خیلی هم برای این تیم بد باشد.

استقلال در سرانجام فصل 6 بازی در پیش دارد که باید به ترتیب با سپاهان، شهر خودرو، فولاد، آلومینیوم اراک، مس رفسنجان و نفت مسجد سلیمان ملاقات کند که از این بازی ها ملاقات این تیم سپاهان، فولاد و مس رفسنجان خارج از خانه است. باید دید مجیدی و شاگردانش قادرند در سرانجام فصل هم این فزونی خود را نسبت به دیگر رقبا حفظ نموده و در سرانجام قهرمان فصل بیست و یکم شوند یا خیر.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 تیر 1401 بروزرسانی: 11 تیر 1401 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 19571

به "وقتی استقلال حتی در روز بَد و با یک بازیکن کمتر هم نمی بازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وقتی استقلال حتی در روز بَد و با یک بازیکن کمتر هم نمی بازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید