پاری سن ژرمن - لایپزیش، در رویای اولین فینال تاریخ

به گزارش مجله وبلاگ فروش، در اولین دیدار از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پاری سن ژرمن باید به دیدار لایپزیش برود. برنده این دیدار یک پای فینال لیسبون خواهد بود. هر دو تیم تا به امروز فینال لیگ قهرمانان را تجربه نکرده اند و امیدوارند که برای اولین بار این اتفاق مهم را تجربه کنند.

پاری سن ژرمن - لایپزیش، در رویای اولین فینال تاریخ

پاری سن ژرمن توانست در دقایق انتهای شکست یک بر صفر برابر آتالانتا را به برد 2 بر یک تبدیل کند و به این مرحله برسد. در طرف دیگر لایپزیش 24 ساعت بعد توانست اتلتیکومادرید را 2 بر یک شکست دهد و کمتر از تیم فرانسوی استراحت کرده است.

باشگاه فوتبال لایپزیش آلمان توانست شگفتی ساز این فصل لیگ قهرمانان اروپا شود و به نیمه نهایی این دوره از رقابت ها راه یابد. این باشگاه در سال 2009 تاسیس شد و حالا یک گام تا رسیدن به فینال لیگ قهرمانان فاصله دارد. نکته جالب اینکه این دومین حضور تیم آلمانی در لیگ قهرمانان اروپاست.

تیم ناگلزمن در 34 دیدار بوندسلیگا تنها 4 بازی را باخت و در 15 دیدار اخیر خود در لیگ قهرمانان به 8 برد رسیده است.

پاری سن ژرمن برای دومین بار در تاریخ به نیمه نهایی رسیده است. اولین بار در سال 1995 پاریس به نیمه نهایی رسید، ولی در مجموع دو دیدار رفت و برگشت به میلان قدرتمند آن زمان با نتیجه 3 بر صفر باخت و حالا برای اولین بار فوتبال فرانسه دو تیم در نیمه نهایی لیگ قهرمانان دارد.

پاریس قدرت اول فوتبال فرانسه است، ولی اینجا باید نشان دهد در اروپا نیز حرفی برای گفتن دارد. پاریس در این دیدار کیلور ناواس دروازه بان خود را در اختیار ندارد و حضور مارکو وراتی نیز مشخص نیست.

همچنین این برای اولین بار است که این دو تیم در رقابت های اروپایی برابر هم به میدان می فرایند و باید دید رقابت دو مربی آلمانی یعنی توماس توخل در پاریس و یولیان ناگلزمن در لایپزیش با چه نتیجه ای به انتها خواهد رسید.

در دیگر دیدار این مرحله از رقابت ها بایرن مونیخ به دیدار المپیک لیون فرانسه خواهد رفت.

منبع: فرارو
انتشار: 16 مهر 1399 بروزرسانی: 16 مهر 1399 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 6605

به "پاری سن ژرمن - لایپزیش، در رویای اولین فینال تاریخ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاری سن ژرمن - لایپزیش، در رویای اولین فینال تاریخ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید