پخش کننده جهانی خورشید معین شد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، سلولویید دریمز به عنوان پخش کننده بین المللی فیلم خورشید ساخته مجید مجیدی انتخاب شد.

پخش کننده جهانی خورشید معین شد

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از ورایتی، پس از آن که فیلم مجید مجیدی با عنوان خورشید به فهرست رقابتی جشنواره فیلم ونیز 2020 راه یافت، اعلام شد سلولویید دریمز پخش نماینده بین المللی این فیلم خواهد بود.

این فیلم که قرار است برای نخستین بار در سطح دنیا در جشنواره فیلم ونیز دیده گردد درباره یک پسر 12 ساله به نام علی و سه دوستش است. این سه با هم سخت کار می نمایند تا بتوانند از خانواده هایشان حمایت نمایند و در عین حال با انجام کار های کوچک به کار های خلاف هم دست می زنند تا پول به دست بیاورند. ولی علی باید به مدرسه خورشید برود که مخصوص بچه های خیانی است تا بتواند به گنجینه ای دست یابد.

شرکت فرانسوی سلولوئید دریمز پیشتر امتیاز پخش دنیای بدوک را برعهده داشت که سال 1991 ساخته شد.

مجیدی فیلمساز ایرانی نامزدی جایزه اسکار را برای بچه های آسمان در سال 1996 کسب کرد.

مجیدی درباره فیلمش گفت: خورشید داستان بچه هایی است که باید کار نمایند تا به خانواده هایشان یاری نمایند. تا امروز 152 میلیون کودک در چنین موقعیتی هستند. کوشش های سازمان های بین المللی برای حمایت از این نوجوانان که معمولا مورد انواع سوء استفاده ها قرار می گیرند و از حقوق انسانی خود برای آموزش محروم می شوند، معمولا ناامید نماینده است.

وی اضافه نمود: پیغام این فیلم این است که ما باید در برابر این بچه ها مسئول باشیم. این در حالی است که بسیاری از آن ها خیلی هم بااستعداد و همه آن ها باارزش هستند. نمی توان به راحتی در برابر شرایط مالی و اجتماعی آن ها و آینده ای با فرصت های محدود و دورنمای ضعیف سکوت کرد.

مجیدی تاکید نمود که بازیگران فیلم از میان بچه های کار انتخاب شده اند.

جشنواره فیلم ونیز از 2 تا 12 سپتامبر اولین جشنواره مهم بین المللی است که میخواهد در دوران ویروس کرونا به صورت فیزیکی برگزار گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 6113

به "پخش کننده جهانی خورشید معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پخش کننده جهانی خورشید معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید