پوریا یلی یک جلسه محروم شد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، به گزارش خبرنگاران، کمیته انضباطی فدراسیون والیبال امروز (چهارشنبه) در نشستی فوق العاده به رفتار ناشایست پوریا یلی نسبت به برخی تماشاگران دیدار دو تیم کاله مازندران و پیکان تهران در مسابقه معوقه هفته ششم لیگ برتر (29 دی ماه) پرداخت و رای به یک جلسه محرومیت قطعی این بازیکن و پنجاه میلیون ریال جریمه نقدی داد.

پوریا یلی یک جلسه محروم شد

همچنین کمیته انضباطی فدراسیون والیبال روز 30 دی ماه پرونده شکایت مسعود آرمات از باشگاه خاتم اردکان را بررسی و امروز رای خود را صادر کرد.

آرای صادره از سوی کمیته انضباطی فدراسیون والیبال درباره پرونده های بررسی شده به قرار زیر است:

پرونده پوریا یلی

بر اساس گزارش ناظران مسابقه بین تیم های کاله آمل و پیکان تهران که در تاریخ 29 دیماه 98 برگزار شده است پس از مشاهده رفتار غیر ورزشی از سوی برخی از تماشاگران منتسب به تیم کاله آمل آقای پوریا یلی بازیکن تیم پیکان با بروز رفتار دور از انتظار عکس العمل نشان داده است نظر به اینکه بازیکن در همه حال باید مراقب اعمال و رفتار خود باشد و مجاز نیست حسب شرایط نامتعارف نسبت به داور یا بازیکنان و تماشاگران تیم مقابل توهین و اسائه ادب نماید، با استناد به اختیار حاصل از مواد 3 و 2-4 آئین نامه انضباطی آقای پوریا یلی به یک جلسه محرومیت قطعی و پنجاه میلیون ریال جریمه نقدی محکوم گشت.

شکایت مسعود آرمات از باشگاه خاتم

با استناد به مدارک موجود قرارداد آقای مسعود آرمات با باشگاه خاتم اردکان بعنوان سرمربی برای لیگ برتر سال 1398 ثبت فدراسیون گشته است.

بنابر ادعای نامبرده پس از گذشت چند مسابقه استعفاء خود را به باشگاه تقدیم نموده که مورد موافقت مدیر عامل و هیئت مدیره واقع نشده است و این استعفاء به او پس داده شده محو گشته است، علاوه بر آن این موضوع از طریق رسانه ها اطلاع رسانی گشته است و ادامه همکاری خود پس از استعفاء را به عنوان دلیل بر عدم پذیرش استعفاء بیان نمود. در ادامه تأکید نمود سی درصد از مبلغ قرارداد خود را دریافت داشته است و خواستار الباقی مبالغ قرارداد خود می باشد، نظر به اینکه بین استعفاء و پذیرش آن باید توالی عرفی وجود داشته باشد به ویژه در خصوص مشاغلی مانند سرمربی که نمی تواند در بلاتکلیفی رها شود و نظر به اینکه علیرغم مطالبه مدرکی دال بر استعفاء آقای مسعود آرمات سندی دال بر این مطلب به فدراسیون ارائه نگشت.

بنابراین ادعای آقای آرمات درخصوص عدم پذیرش استعفاء او از سوی باشگاه مقرون به واقع تشخیص گشت و درنتیجه قطع همکاری با وی به صورت یکطرفه از سوی باشگاه انجام پذیرفته است، بنابراین با استناد به مقررات جاری به ویژه بندهای 10 و 13 ماده 9 آئین نامه سازمان لیگ و مقررات بین المللی والیبال در خصوص عدم مجوز قطع همکاری یکطرفه باشگاه با کادر فنی و بازیکنان، باشگاه خاتم اردکان به پرداخت الباقی مبلغ قرارداد آقای مسعود آرمات محکوم گشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 2485

به "پوریا یلی یک جلسه محروم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوریا یلی یک جلسه محروم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید