پژو سیتروئن فرانسه پروژه های مشارکت خود در ایران را تعلیق کرد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، گروه خودروسازی پی اس ای (پژو سیتروئن) فرانسه آغاز به تعلیق پروژه های مشترک خود در ایران نموده است تا از تحریم های آمریکا جلوگیری کند.

پژو سیتروئن فرانسه پروژه های مشارکت خود در ایران را تعلیق کرد

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

خبرنگاران | سرویس اخبار - به نقل از رویترز، گروه خودروسازی پی اس ای (پژو سیتروئن) فرانسه آغاز به تعلیق پروژه های مشترک خود در ایران نموده است تا از تحریم های آمریکا که پس از خروج این کشور از توافق هسته ای، بر علیه ایران وضع شده اند، جلوگیری کند.

پژو سیتروئن در بیانیه اواخر روز دوشنبه خود خاطرنشان کرد: این گروه آغاز به تعلیق فعالیت های مشترک تجاری خود در ایران نموده است تا به این ترتیب تا 6 آگوست با قانون آمریکا مطابقت داشته باشد.

با حمایت دولت فرانسه، گروه خودروسازی پی اس ای درحال مذاکره با مقامات آمریکا برای در نظر دریافت یک معافیت از تحریم، برای این شرکت می باشد.

پژو یک قرارداد فراوری خودرو با ایران امضا نموده است که ارزش آن 700 میلیارد یورو (818 میلیارد دلار) است، درحالی که رنو اعلام نموده است برای یک کارخانه جدید سرمایه گذاری نموده است تا فراوری خود در ایران را به سالی 350 هزار خودرو افزایش دهد.

گروه خودروسازی پی اس ای خاطرنشان کرد که تعلیق قراردادهای مشارکت این شرکت با ایران، بر چشم انداز اقتصادی این شرکت تاثیری نمی گذارد چراکه فعالیت های پژو سیتروئن در ایران، کمتر از 1 درصد درآمد این شرکت را تشکیل می دهد.

منبع: اخبار خودرو

منبع: setare.com
انتشار: 8 بهمن 1399 بروزرسانی: 8 بهمن 1399 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 9131

به "پژو سیتروئن فرانسه پروژه های مشارکت خود در ایران را تعلیق کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پژو سیتروئن فرانسه پروژه های مشارکت خود در ایران را تعلیق کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید